וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסי: "רונאלדו נהג לשאת עליו רשימה עם כל ההישגים שלו בקריירה"

עודכן לאחרונה: 31.10.2022 / 11:20

על פי הספר החדש על רונאלדו ומסי, הפורטוגלי הסתובב עם דף ורשימת תארים כמקור מוטיבציה: "לא רע, אה?". וגם: הצעת הענק למשחק אולסטאר, שיחת הטלפון ב-3 בלילה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 31.10/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו נהג לשאת עמו רשימה של כל ההישגים שלו בכדורגל במהלך התקופה שלו בריאל מדריד, כך נטען בספר חדש שיצא לאחרונה. מדובר בספר "Messi vs. Ronaldo: One Rivalry, Two GOATs, and the Era That Remade the World's Game", שדן בשליטה האבסולוטית של השניים בכדורגל העולמי במשך 15 שנה.

על פי מאמן הכושר של רונאלדו לשעבר בספורטינג ליסבון, קרלוס ברונו, הוא ראה את הרשימה המרשימה, ורונאלדו הסתובב אליו ואמר לו בגאווה עצמית אופיינית: "לא רע, אה?". בספר נטען שרונאלדו היה נושא עמו את הרשימה כעוד מקור למוטיבציה ועידוד עצמי.

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, מול שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
תקופה בלתי נשכחת. מסי נגד רונאלדו/רויטרס

עוד דברים שנטענו בספר הופיעו בימים האחרונים באנגליה, וביניהם הטענה לפיה רונאלדו היה מדואג עוד לפני שהגיע למנצ'סטר יונייטד בקיץ שעבר מההתנהלות של המועדון, ושלמעשה מי ששכנע אותו להגיע ליונייטד ולא למנצ'סטר סיטי היה ריו פרדיננד, בשיחת טלפון אמוציונלית בשלוש בלילה.

כמו כן, בספר טוענים שהשניים היו "קרובים" לקיים משחק כוכבים ענקי בוומבלי, כששני הסופרסטארים בוחרים את ההרכב והסגל של הקבוצות "שלהם" - כשלשניים הוצע בשנת 2014 100 מיליון יורו עבור הפרויקט, שכידוע לא יצא לפועל בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully