וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו כבש את שערו ה-10 העונה בליגה הסרבית

הקשר רושם ספרות כפולות בפעם השלישית ברציפות, פרטיזן ניצחה 2:3 את באצקה טופולה. תיקו לליאור רפאלוב, הפסד לאלי דסה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 6.11/ספורט1

ביברס נאתכו כבש הערב (ראשון) את שערו ה-10 העונה בליגה הסרבית, כאשר פרטיזן בלגרד ניצחה 2:3 את באצקה טופולה. קפטן נבחרת ישראל קיבל בדקה ה-42 כדור על סף הרחבה ובעט שטוח ומדויק אל הרשת כדי להשוות ל-1:1. זו עונה שלישית ברציפות שהוא מגיע לספרות כפולות בליגה ורחוק רק שני שערים משיאו האישי (12 - במדי פרטיזן לפני שנתיים וגם במדי צסק"א מוסקבה ב-2014/15). סך הכול יש לו כבר 40 שערים בליגה הסרבית, מאז הבכורה בספטמבר 2019. סלובודן אורושוביץ' הכריע בכדור חופשי בדקה ה-86, כשנאתכו ספג צהוב והוחלף שתי דקות לאחר מכן. פרטיזן במקום השני ובמרחק שבע נקודות מהכוכב האדום.

* ליאור רפאלוב שיחק 90 דקות ב-0:0 של אנדרלכט בחוץ מול האקסית אנטוורפן. אנדרלכט ניצחה בשלושת המפגשים הקודמים, אבל הפעם שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש ורפאלוב וחבריו נותרו במקום ה-11 בליגה הבלגית, הרחק מהצמרת הגבוהה. אנטוורפן שנייה, אבל מפגרת כבר בתשע נקודות אחרי המוליכה הדורסנית גנק.

* אלי דסה השלים 90 דקות בהפסד החוץ של דינמו מוסקבה 2:1 לרוסטוב. קונסטנטין טיוקאבין המחליף רק צימק שלוש דקות לסיום ודינמו נעצרה אחרי שלושה ניצחונות וירדה למקום השישי בליגה הרוסית, מרחק שש נקודות מהמנצחת שנמצאת במקום השלישי ו-13 נקודות מהמוליכה זניט סנט פטרסבורג.

צפו בשער של ביברס נאתכו

ליאור רפאלוב שחקן אנדרלכט. VIRGINIE LEFOUR/BELGA MAG/AFP, GettyImages
קצב צבירת נקודות מאכזב לאנדרלכט בליגה. ליאור רפאלוב/GettyImages, VIRGINIE LEFOUR/BELGA MAG/AFP

* אולימפיאקוס, עדיין ללא דורון ליידנר שיוכל להירשם מינואר, עצרה את יריבתה המושבעת פנאתינייקוס עם 1:1 בדרבי הגדול של יוון. שני שערים נפסלו על ידי ה-VAR למוליכה שהחזיקה במאזן מושלם אחרי 10 מחזורים, אבל אנדרז' שפוראר הציל נקודה עם פנדל בדקה ה-13 של תוספת הזמן. פפ בייל הספרדי כבש לאולימפיאקוס (84).

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד בניצחון החוץ 0:2 על וולנדאם. קבוצתו במקום הרביעי בליגה ההולנדית.

* אחרי שפתח בהרכב בטרנר, מתן בלטקסה נותר על הספסל של אוסטריה וינה ב-0:0 בחוץ מול טירול וקבוצתו נותרה במקום השישי בליגה האוסטרית. ריינדורף אלטאך, ללא גיא דהן, סיימה ב-1:1 ביתי מול שטורם גראץ.

* מקסים פלקושצ'נקו לא שותף בתבוסה הכואבת של הונבד 5:0 אצל פאקש בליגה ההונגרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully