וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילן אדאמס הראה ניצוצות: "יכול להיות הצלע השלישית של בולדווין ובראון"

עודכן לאחרונה: 31.10.2022 / 7:55

הגארד של מכבי תל אביב קלע 16 נקודות בניצחון הנוח על הפועל חולון ובמועדון מפרגנים. ג'ייק כהן חשף את הסיפור המרגש מאחורי גיוס הכספים לחקר הסרטן והתייחס לסיטואציה של יפתח זיו: "הוא מקצוען ובא לעבוד"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 31.10/ספורט1

פתיחת העונה הנהדרת של מכבי תל אביב המשיכה אמש (ראשון) כשהצהובים הביסו את הפועל חולון 78:98 במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל ושמרו על מאזן נקי מהפסדים.

מכבי שלטה במשחק מהפתיחה ועלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע השני, שלמרות ניסיון קאמבק של חולון ברבע השלישי לא איים על הקבוצה של עודד קטש בכלל. המאמן שיתף את כל 12 שחקני הסגל, כשרק רומן סורקין וג'רל מרטין שיחקו יותר מ-20 דקות. ג'יילן אדאמס בלט עם 16 נקודות ב-18 דקות בבכורה שלו בליגה במדי הקבוצה, ואילו סורקין רשם משחק טוב מאוד נוסף עם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים.

ג'יילן אדאמס, מכבי תל אביב. לירון מולדובן
דקות מצוינות משני מדי המגרש. מכבי ואדאמס חוגגים/לירון מולדובן
שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד עם ג'יילן אדאמס, שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
נראה טוב, מקבל מחמאות. אדאמס/לירון מולדובן

"אדאמס הוא שחקן עם רמת כישרון גבוהה מאוד", פרגן אחד מאנשי מכבי לגארד, "הוא ייכנס לעניינים ויוכל להיות הצלע השלישית של בולדווין ובראון".

"היה לנו לילה טוב מאוד, אנחנו ממשיכים להתקדם, יש לנו קצת חוסר עקביות, אהבתי את המאמץ והאינטנסיביות", סיכם ג'ייק כהן שקלע 7 נקודות ב-19 דקות, "שלטנו נגד קבוצה טובה עם הרבה כישרון, התחלנו קצת לאט אבל נכנסנו בצורה טובה וסיימנו את המשחק בצורה חיובית".

עודד קטש בחר לפתוח בחמישייה עם יפתח זיו, שלא מתלבש כלל ביורוליג, וגם במשחקים במסגרת המקומית עד כה לא קיבל יותר מדי הזדמנויות. זיו שיחק 20 דקות, ותרם 3 נקודות ו-8 אסיסטים, כשהוא נראה אקטיבי, "בשביל שחקנים כמוני ואחרים שלא משחקים הרבה, הסיבה שהם משחקים במכבי זה שהם מקצוענים ובאים לעבוד בכל יום, ויפתח הוא אחד השחקנים האלה, הוא חבר נהדר לקבוצה", סיפר כהן על הסיטואציה של זיו, "הייתי בסיטואציה הזאת בקריירה שלי, זה משהו שלמדתי ממנו, משהו שאני מדבר עם השחקנים האחרים. הם לא צריכים את זה, הם מקצוענים".

יפתח זיו, שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
8 אסיסטים ודקות טובות. זיו "מקצוען"/לירון מולדובן
ג'ייק כהן, מכבי תל אביב. לירון מולדובן
"זו הפעם האחרונה שתראו אותי בלי שפם". כהן/לירון מולדובן

כהן יעמוד החל מיום שלישי במרכז תשומת הלב התקשורתית שוב כשיחל את חודש נובמבר בו הוא וחבריו לקבוצה לא מתגלחים, מגדלים שפם, והכל למען גיוס תרומה לחקר הסרטן.

"זו הפעם האחרונה שתראו אותי בלי שפם, בשנה שעברה גייסנו 25 אלף דולר למחקר הסרטן", סיפר המתאזרח הוותיק של הצהובים והתייחס לחשיבות של הגיוס השנה, "השנה זה חשוב לי יותר, כי אחת הסיבות שאני עושה את זה היה דוד שלי שנפטר בחודש פברואר האחרון אחרי שנאבק בסרטן. היה לו שפם כל החיים שלו, והשנה אני מקווה שנוכל לגייס הרבה כסף למטרה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully