וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם צמד בגמר הפלייאוף: לואיס סוארס הוביל את נסיונאל לאליפות מרגשת

האורוגוואי האגדי פתח את הסכר עם מבצע אישי ב-1:4 על ליברפול, שכפתה הארכה אבל סוארס קבע 1:2 וגיגליוטי חתם עם צמד משלו

תקציר: אוניון ברלין - בורוסיה מנשנגלאדבך 1:2/ספורט1

לואיס סוארס הפתיע הרבה מאוד אנשים כשהחליט לחזור לנסיונאל קבוצת האם שלו ולשחק באורוגוואי למרות ההצעות שהיו לו בכסף גדול בהרבה מקבוצות ב-MLS. אלא שאמש, חלוצה האגדי של אתלטיקו מדריד, ברצלונה וליברפול לשעבר, השלים זכייה ראשונה ומרגשת באליפות אורוגוואי כאשר הוא כבש צמד ב-1:4 על ליברפול בגמר הפלייאוף המקומי.

סוארס היה זה שפתח את הסכר עם שער מרהיב ביופיו בדקה ה-50, כאשר הוא עבר את השומר שלו בין הרגליים ובעט לפינה הרחוקה ופנימה. ליברפול לא נשברה וחזרה ל-1:1 משער של טיאגו וסינו בפנדל והמשחק נכנס להארכה שבה ליברפול היתה ב-10 שחקנים אחרי הרחקתו של פדריקו פריירה בצהוב שני (81). ובדקה ה-97 מי אם לא לואיס סוארס החזיר את היתרון לנסיונאל כשירה פנימה מתוך הרחבה. עמנואל גיגליוטי הספיק להוסיף צמד (107 בהקפצה אלגנטית מעל השוער ו-113 מקרוב) לפני שסוארס הוחלף דקה לסיום כדי לקבל את התשואות המגיעות לו.

לואיס סוארס נסיונאל. רויטרס
כיכב גם במשחק החשוב מכולם. לואיס סוארס/רויטרס

החלוץ האגדי, שבקרוב ישחק עם אורוגוואי במונדיאל לצד פדה ואלוורדה, לואיס נונייס ואדינסון קבאני, סיים את העונה עם 8 שערים ו-3 בישולים ב-16 משחקים. כעת יהיה מעניין לראות האם הוא יישאר בנסיונאל, יעבור לקבוצה אחרת או אולי יודיע על פרישה, מה שלא נראה סביר לאור הכושר בו הוא נמצא גם בגילו המתקדם יחסית (35).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully