וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן גולן: "נסגור את המשחקים נגד הגדולות ונעשה להן את המוות"

המנהל המקצועי של הפועל חדרה ב-103FM: "עשינו בונקר מגעיל נגד מכבי חיפה, אבל פנדל לכיוון השני ואנחנו מוציאים נקודה. יש לנו את התקציב הכי נמוך אי פעם בליגת העל"

תקציר: בני סכנין - הפועל חדרה 4:1/ספורט1

הפועל חדרה כבשה אתמול (שבת) רביעייה ראשונה אחרי שנתיים, הביסה 1:4 את בני סכנין וקפצה למקום החמישי בליגה כשהיא עם שני הפסדים בלבד העונה, רק למכבי תל אביב ולמכבי חיפה. הערב התראיין המנהל המקצועי אורן גולן בתכנית הספורט של 103FM וסיפר על פתיחת העונה הטובה תחת המאמן אסף נימני.

"אני מאוד שמח בשביל אסף. הוא באמת עושה עבודה טובה, באמת מגיע לו שאפו ומילים טובות", אמר תחילה גולן, "כנגד כל התחזיות, כרגיל, הקבוצה נראית טוב. הוא עושה עבודה טובה, קצב צבירת הנקודות טוב. אנחנו מקום חמישי בליגה, אנחנו קבוצה חזקה, קבוצת כדורגל שיודעת מה היא רוצה מעצמה. יש קבוצה. אנחנו מאוד רוצים להגיע ל־18 נקודות, זה היעד, כי לטעמי 18 נקודות בסוף הסיבוב הראשון יוכלו לעשות עבודה טובה ונוחה יותר לקראת הסיבוב השני".

מאמן הפועל חדרה אסף נמני עם אורן גולן. שלומי גבאי
"תקציב המים של מכבי חיפה זה כל המועדון שלי". גולן עם נימני/שלומי גבאי

גולן גם נשאל על אותו "בונקר מביש" כפי שכינו אותו בשידור נגד מכבי חיפה: "אשאל אתכם שאלה - כשאתה משחק נגד מכבי חיפה וזה לא כוחות בשום פרמטר...נגד מכבי תל אביב באנו לשחק וקיבלנו שש. מול מכבי חיפה עשינו בונקר מגעיל, מביש, דוחה, אבל בדקה ה-96 אם הקפטן שלי בועט שמאלה במקום ימינה אז אנחנו עושים 1:1 מול קבוצה של מאה מיליון שקל ומול 30 אלף צופים. בשלב הזה של העונה הכל מקדש את הנקודות. אין לי ברירה, כשאשחק נגד מכבי נתניה, נס ציונה הפועל חיפה, אני אשחק כדורגל, כשאלך לבאר שבע, מכבי תל אביב ומכבי חיפה אני צריך לסגור את המשחק. אין קסמים, התקציב של מכבי חיפה על מים זה כמו כל המועדון שלי - מה אתם רוצים שאעשה?".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

עוד אמר גולן על המפגשים הצפויים נגד הגדולות: "אנחנו נסגור את המשחקים ונעשה להן את המוות. מכבי חיפה הקיזה דם עד שהיא נתנה לנו גול ולא היה חסר הרבה שייגמר 1:1. התקציב שלנו הוא חמישה מיליון שקלים, הכי נמוך בליגת העל אי פעם והשחקנים מאושרים. אנחנו צריכים להביא הרבה יותר קהל, אנחנו עונה שישית רצופה בליגת העל ושווים 5,000 צופים בכל משחק, אבל מספר המנויים שלנו הוא נקודה כואבת ואנחנו לא מגרדים אלף צופים. תושבי חדרה צריכים לבוא ולתמוך בקבוצה הנהדרת שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully