וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-97: אוניון ברלין ניצחה 1:2 דרמטי את מנשנגלאדבך וחזרה לפסגה

המוליכה נקלעה לפיגור, אבל שער של דניליו דוקי עמוק בתוספת הזמן סידר לה שלוש נקודות שהחזירו אותה לפסגה על חשבון באיירן מינכן. 0:2 לפרייבורג על שאלקה, 1:1 בין קלן להופנהיים

תקציר: אוניון ברלין - בורוסיה מנשנגלאדבך 1:2/ספורט1

המחזור ה-12 בגרמניה נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים, כשמי שפתחה את הערב היא אוניון ברלין, שהמשיכה את העונה המופלאה שלה עם 1:2 דרמטי על מנשנגלאדבך וחזרה לפסגה. לאחר מכן גברה פרייבורג 0:2 בחוץ על שאלקה ובמשחק שנעל את המחזור נפרדו קלן והופנהיים נטולת מונס דאבור ב-1:1.

שחקני אוניון ברלין חוגגים. רויטרס
העונה הזו תיגמר עם כרטיס לליגת האלופות? שחקני אוניון ברלין חוגגים/רויטרס

אוניון ברלין - בורוסיה מנשנגלאדבך 1:2

פתיחת העונה המופלאה של אוניון ברלין נקטעה במחזור הקודם עם הפסד מפתיע מאוד לבוכום האחרונה. אלא שהערב הקבוצה מהבירה חזרה לנצח והיא עשתה זאת בצורה הכי דרמטית שאפשר בדרך חזרה לפסגה. ניקו אלבדי העלה את האורחים ליתרון (33), ארבע דקות אחרי ששער של שראלדו בקר נפסל בגלל נגיעת יד. אלא שהדרמה החלה בדקה ה-79 עם השוויון של קווין ברנס. המהפך של כריסטופר טרימל בדקה ה-86 נפסל בגלל נבדל בתחילת המהלך, אלא ששבע דקות בתוספת הזמן דניליו דוקי הבלם ההולנדי נגח את ה-1:2 הדרמטי שהחזיר את קבוצתו למקום הראשון על חשבון באיירן מינכן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

צפו בצמד של גריפו ובתקציר הניצחון של פרייבורג

תקציר: שאלקה - פרייבורג 2:0/ספורט1

שאלקה - פרייבורג 2:0

פרייבורג ניצלה את משחק החוץ מול נועלת הטבלה כדי לרשום ניצחון שני ברציפות בליגה ולחזור למקום השלישי בבונדסליגה. במשחק החוץ הראשון שלה אחרי שחטפה במינכן 5:0 מבאיירן לפני כשבועיים, נהנתה פרייבורג משער של וינצ'נזו גריפו דקה בתוך תוספת הזמן במחצית הראשונה, הוא השלים צמד מנקודת הפנדל בדקה ה-62 והנחיל לשאלקה את הפסדה השישי ברציפות בבונדסליגה, נותרה אחרונה עם 6 נקודות בלבד במאזנה.

וינצ'נזו גריפו, שחקן פרייבורג. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
צמד ששווה חזרה למקום השלישי. וינצ'נזו גריפו/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

פ.צ קלן - הופנהיים 1:1

ללא מונס דאבור שנפצע בהפסד לבאיירן מינכן וישוב רק לאחר פגרת המונדיאל, הופנהיים רשמה מעידה נוספת במשחק מרכז טבלה בין שתי קבוצות שרק נקודה מפרידה ביניהן. פלוריאן קיינץ העלה את קלן ליתרון בדקה ה-13, אבל יאקוב ברון לארסן הדני איזן בדקה ה-36 והתוצאה לא השתנתה עד הסיום - על אף שהופנהיים נאלצה להחזיק מעמד בעשרה שחקנים בדקות האחרונות בעקבות הרחקת אוזאן קבאק בכרטיס צהוב שני ואדום בדקה ה-87.

תוצאות סוף השבוע בבונדסליגה:

ורדר ברמן - הרטה ברלין 0:1
באיירן מינכן - מיינץ 2:6
ר.ב. לייפציג - באייר לברקוזן 0:2
וולפסבורג - בוכום 0:4
שטוטגרט - אוגסבורג 1:2
איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה דורטמונד 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully