וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: שתי הצפוניות רוצות לנצח בבית

גליל עליון מחכה לנס ציונה בתקווה לשחזר את היכולת מאירופה, הכתומים יקוו שה"פגרה" לא פגעה להם בשטף. גלבוע/גליל תרצה לשפר את היכולת נגד באר שבע, שתנסה למנוע מהרכבת לגביע המדינה לברוח לה

תקציר: ריאל מדריד - פואנלברדה 69:91/ספורט1

משחקי המחזור הרביעי בליגת העל יינעלו מחר (שני). בכפר בלום תנסה הפועל גליל עליון לשמור על מאזן ביתי נקי מהפסדים, כשתארח את עירוני נס ציונה. בגן נר תחפש גלבוע/גליל לקטוע רצף של שני הפסדים, האקס ליאור ליובין ינסה לקלקל לה עם הפועל באר שבע.

ג'יילן הדסון, הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
ג'יילן הדסון, הפועל גליל עליון/מאור אלקסלסי

הפועל גליל עליון - עירוני נס ציונה (19:45)

למרות שבליגה היא לא רשמה את התוצאות הרצויות עד כה, הקבוצה מהצפון השיגה ניצחון גדול במסגרת היורופקאפ ביום רביעי האחרון והתקרבה משמעותית לשלב הבתים השני במפעל, בו היא תארח גולדן איגלס יילי הקוסוברית ביום שביעי. בגליל יודעים שהמפגש עם נס ציונה חשוב מאוד למניעת כניסה למאבקי תחתית בשלב מוקדם של העונה, לכן ברק פלג ירצה לקבל תרומה גדולה יותר משחקנים שעוד לא הביאו את היכולות שלהם לידי ביטוי.

שבועיים אחרי שגברה על הפועל אילת, הקבוצה של אלעד חסין חוזרת לפעילות כשברקע פגרה נוספת. הכתומים לא אהבו את העובדה שלא שיחקו במחזור האחרון, אך מקווים כי העובדה הזאת לא תפגע להם בשטף שהוצג נגד אילת. די ג'יי קופר ינסה להמשיך ולשלוט בטבלת האסיסטים, אחרי שניפץ בכל אחד משני המחזורים הראשונים את שיא כל הזמנים בליגה והעמיד אותו על 20. נס ציונה נרשמה בשבוע שעבר לליגה הצפון-אירופית, ותחל את הופעותיה במפעל בסוף נובמבר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני גלבוע/גליל. לירון מולדובן
בגלבוע/גליל רוצים לשפר את היכולת המאכזבת/לירון מולדובן

הפועל גלבוע/גליל - הפועל באר שבע/דימונה (19:15)

דווקא אחרי שחזרה מפיגור משמעותי במחזור הראשון, בדרך לניצחון גדול ודרמטי על הפועל גליל עליון, הגיעה ירידה גדולה מאוד ביכולת של גלבוע/גליל, שנראתה לא טוב בשני הצדדים של המגרש בהפסד להפועל חולון, ואכזבה בהתקפה גם בהפסד אצל הפועל ירושלים בארנה. בגלבוע לא מתעלמים מהיכולת הלא טובה, אך מאמינים כי נגד באר שבע, עליה גברו בגביע ווינר לפני קצת יותר מחודש, המשחק יזרום יותר. לונדון פראנטס, הרכז המוביל של הקבוצה, מתקרב לחזרה מהפציעה הארוכה שהשביתה אותו.

סל הניצחון הדרמטי של קאליל אחמד במחזור הקודם נתן להפועל באר שבע מעט אוויר לנשימה, וכדי להגביר את הביטחון הביסה הקבוצה מבירת הנגב את לבסקי סופיה בליגה הבלקנית ביום חמישי האחרון. שחקניו של ליובין יודעים שהמשחק בגן נר יכול להיות בעל משמעות גדולה בהמשך הדרך, ומסתכלים עליו ככזה, כאשר הפסד ירחיק אותם מאוד מהחלום לסיים את הסיבוב הראשון בין שמונה הראשונות בטבלה, דבר שכזכור מעניק כרטיס לרבע גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully