וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הרגיש כבר בעונה שעברה: "הקאמבק למנצ'סטר יונייטד הוא אסון"

לפני ווסטהאם (18:15, ספורט1), ספר חדש חושף את הסיבות שבגללן הפורטוגלי התחרט בשלב מוקדם על ההחלטה לחזור לקדנציה שנייה: חוסר המקצוענות של השחקנים, ההזנחה של המתקנים על ידי המועדון, וגם הנוכחות של רנגניק. מעבר לספורטינג בינואר שוב עומד על הפרק?

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - שריף טיראספול 0:3/ספורט1

מסתבר שכריסטיאנו רונאלדו הרגיש כבר בעונה שעברה שטעה כשחזר למנצ'סטר יונייטד. הכוכב הפורטוגלי שאיבד את מעמדו ככוכב הקבוצה העונה, הביע חוסר שביעות רצון בולט מההתנהלות של המועדון עוד בתקופת ראלף רנגניק - כך על פי ספר חדש שיוצא לאור בימים אלה באנגליה.

על פי הדיווח, באחת מפגרות הנבחרת בעונה שעברה אמר רונאלדו למנהל בכיר ביונייטד שרנגניק "הוא אסון". חוסר ההערכה לאיש שעמד על הקווים בזמנו היה רק סיבה אחת מתוך ארבע לתסכול שלו. בנוסף, הוא הביע תרעומת על חוסר ההשקעה של המועדון במתחם האימונים, סיפר שהוא מוטרד מכך שהקבוצה לא התקדמה מאז שהוא עזב אותה ב-2009, והיה "בהלם" ממספר שחקנים מכמות השחקנים בקבוצה שלא ניהלו אורח חיים מקצועני מספיק, לטענתו.

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו. Alex Pantling, GettyImages
זה הרגיש כמו טעות מההתחלה. רונאלדו/GettyImages, Alex Pantling

באופן לא מפתיע, גם אחרי שיושרו ההדורים עם אריק טן האח ורונאלדו חזר להיות שחקן סגל בקבוצה, הוא עדיין מגשש את דרכו החוצה. על פי ה"מירור", יונייטד בודקת אפשרות להעביר את הכוכב הפורטוגלי לספורטינג ליסבון, הקבוצה בה החל את הקריירה, כבר בחלון ההעברות של ינואר. ספורטינג מוכנה לשאת בחלק ניכר מהשכר הגבוה של רונאלדו, ויונייטד תסכים לשלם את היתרה - כך על פי הדיווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully