וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנפיקה "לוהטת כמו פ.ס.ז'", אבל שמידט לא מקל ראש: "קשה לנצח בחיפה"

הפורטוגלים כובשים בקצב זהה לקבוצת הכוכבים הצרפתית ויגיעו לישראל אחרי עוד הצגה, המאמן משוכנע: "הכל פתוח לקראת יום רביעי"

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

מכבי חיפה עדיין מפנטזת על להאריך את העונה האירופית שלה עם העפלה לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית, אבל כדי לעשות זאת היא תצטרך להוציא נקודות מאחת הקבוצות הכי חמות בכדורגל העולמי נכון לעכשיו. בנפיקה ליסבון תגיע לישראל ביום רביעי כשהיא בכושר שיא, אחרי 0:5 על צ'אבס בליגה הפורטוגלית, בה היא עדיין בלתי מנוצחת.

המספרים מראים שבנפיקה, שגם עבורה המשחק בישראל יהיה בעל חשיבות כדי לסיים בראשות בית ח', קטלנית בהתקפה לא פחות מפריז סן ז'רמן שכבשה שביעייה לרשת של ג'וש כהן. הפורטוגלים כובשים 2.6 שערים בממוצע למשחק בכל המסגרות העונה, ממוצע כמעט זהה לזה של קבוצת הכוכבים מפריז. בשני המשחקים האחרונים היא כבשה תשעה שערים, ועומדת על רצף של ארבעה ניצחונות.

רוג'ר שמידט מאמן פ.ס.וו איינדהובן. ברני ארדוב
יודע לקראת מה הוא הולך. רוג'ר שמידט בביקור הקודם בישראל, בשנה שעברה/ברני ארדוב

אבל למרות שנתוני הפתיחה נוטים בבירור לטובת בנפיקה, רוג'ר שמידט נותן כבוד למכבי חיפה. המאמן שפגש בעונה שעברה את מכבי תל אביב בקונפרנס ליג כמאמן פ.ס.וו איינדהובן, יחזור לישראל ויודע שמצפה לו משחק מאתגר.

"חשוב שנתאושש מהר מהמשחק הזה, כדי שנהיה מוכנים למכבי חיפה. זו המטרה הבאה שלנו. אני יודע כמה קשה לנצח בכל משחק, במיוחד כשמדובר באצטדיון הביתי של חיפה", אמר שמידט. "אנחנו חייבים להופיע למשחק הזה רציניים, מחוייבים ומרוכזים. כל תוצאה תהיה אפשרית שם".

בינתיים יובנטוס שתארח את פריז סן ז'רמן במשחק המקביל ותקווה לסיים מעל מכבי חיפה, כבר מתייחסת להעפלה לליגה האירופית כמעט כמובנת מאליה. סגן הנשיא פאבל נדבד אמר אתמול: "נכון שהודחנו מליגת האלופות, אבל יש לנו עדיין מטרות להשיג העונה, גם בליגה האירופית וגם בסרייה A. המטרה שלנו היא לזכות בכל התארים שאנחנו עדיין מתחרים עליהם, כולל הליגה האירופית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully