וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר: "גם בעונה שעברה לא דיברו עלינו, אנחנו מראים על המגרש"

30.10.2022 / 9:40

הפועל באר שבע מחכה לעדכון על טיבי, וכנראה תחסר את דדיה מול מכבי תל אביב. ברדה: "נצטרך לשלוט ברגשות שלנו ולא להיגרר לאמוציות"

תקציר: ויאריאל - הפועל באר שבע 2:2/ספורט1

הפועל באר שבע יודעת: המשחק מחר (שני, 20:30) נגד מכבי תל אביב באצטדיון טרנר הוא ההזדמנות להצהיר שגם היא חלק ממאבק האליפות. ניצחון ביתי של הקבוצה של אליניב ברדה יעלה אותה למקום השלישי ויקרב אותה מרחק שתי נקודות מהצהובים ושלוש נקודות מהירוקים.

באר שבע אמנם ניצחה רק משחק אחד בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, אבל תגיע לטרנר עם ביטחון משופר אחרי ה-1:4 על הפועל ירושלים במחזור הליגה האחרון, וה-2:2 היפה עם ויאריאל ביום חמישי ששמר אותה בתמונת ההעפלה לשלב הבא בקונפרנס ליג. לקראת המשחק, ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. לירון מולדובן
צ'אנס אמיתי להעביר מסר לליגה. ברדה/לירון מולדובן

ברדה התייחס לדילמות בנוגע לבחירת הסגל וההרכב: "השחקנים שלנו עובדים מאוד קשה, כל אחד רוצה להוכיח את מקומו בסגל ובהרכב, הבחירות מאוד קשות ולכן כל מי שלשחק חייב להוכיח שהוא ראוי למקום".

המאמן עדכן שטרם ידוע האם איתן טיבי יהיה כשיר למפגש, בעוד אור דדיה ככל הנראה ייעדר. על הצורך להחזיר את ההרתעה בטרנר: "טרנר מבחינתי צריך לחזור להיות מבצע. אנחנו הולכים לשחק מול הקבוצה שכבשה הכי הרבה וספגה הכי מעט שערים בליגה. אנחנו אחרי הופעה טובה שאמורה לתת לנו המון ביטחון וכוח, ואני מקווה שנעשה את זה גם פה".

כשנשאל על כך שהמשחקים נגד מכבי תל אביב טעונים בהרבה עצבים בדרך כלל, השיב ברדה: "זה משחק מאוד יוקרתי וחשוב גם לקהל ולעיר, נצטרך לשלוט ברגשות שלנו ולא להיגרר לאמוציות. זה רק יסיט אותנו מהדרך".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
עומרי גלזר, שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"לא מעניין מה מדברים". גלזר/ברני ארדוב

השוער עומרי גלזר, שכיכב נגד ויאריאל, דיבר גם הוא: "מכבי תל אביב קבוצה מאוד איכותית. אנחנו צריכים לנצח, אני מנסה להתרכז בתפקיד שלי. זה נכון שלא עשינו את העבודה בטרנר עד כה, אבל אני בטוח שהקהל יעשה פה תצוגה מדהימה גם מחר, ונצטרך להחזיר להם על המגרש. אנחנו מכבדים את מכבי תל אביב, אבל גם הפועל באר שבע מספיק איכותית כדי לעשות את ההבדל".

גלזר התייחס לכך שעבור באר שבע זו הזדמנות להוכיח שצריך לספור גם אותה במרוץ לאליפות: "גם בשנה שעברה לא דיברו עלינו והיינו חזק בצמרת וזכינו בגביע, השנה זכינו באלוף האלופים. אנחנו מראים על המגרש, לא מעניין מה מדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully