וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטובינסיקה צפוי להחמיץ את בנפיקה, רז מאיר עשוי לפתוח

30.10.2022 / 7:30

במכבי חיפה מקווים שהבלם שנפצע בשריר האחורי בניצחון על אשדוד סובל ממתיחה קלה בלבד, אבל נראה שבכל מקרה לא יסכנו אותו ברביעי: "יש מחליפים מספיק טובים". שביעות רצון מהמגן הימני שלאט לאט חוזר לכושר, צ'יבוטה ופיירו קיבלו מחמאות רבות

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

דילן בטובינסיקה צפוי להיעדר מהמשחק נגד בנפיקה ביום רביעי. במכבי חיפה מקווים שהבלם המוביל שנפצע אתמול (שבת) בניצחון 1:3 על מ.ס. אשדוד לא יושבת ממשחקים נוספים, ושמדובר אך ורק במתיחה קלה בשריר האחורי. כך או כך, הוא לא אמור לעמוד לרשותו של ברק בכר במשחק האחרון של שלב הבתים של ליגת האלופות, ועבדולאי סק ושון גולדברג יפתחו. "אין ספק שיש עומסים ויש פציעות בתקופה כזו", אמרו באכזבה במועדון, אבל הדגישו: "דילן שחקן חשוב מאוד, אך יש מחליפים טובים".

מלבד האכזבה מהפציעה של הבלם, בחיפה היו מרוצים מאוד מהניצחון. הירוקים חששו מאוד מקריסה אחרי החזרה מפריז שם הובסו 7:2, אבל השחקנים לא נבהלו גם כשנקלעו לפיגור מוקדם. "זה היה מבחן אופי, וצלחנו אותו", התגאה אחד השחקנים. "לא פשוט להיות מרוכזים כשכל כמה ימים יש טיסות ומשחקים, אבל עד עכשיו אנחנו עושים את זה מצויין".

דילן בטובינסיקה, בלם מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
עוד חיסור משמעותי לבכר לקראת בנפיקה. בטובינסיקה/מאור אלקסלסי

בחיפה החמיאו למאוויס צ'יבוטה ולפרנזי פיירו שהיו המצטיינים במגרש. צ'יבוטה שהגיע בינואר 2021 בסכום גבוה מאוד ולא הצליח להטביע את חותמו עד כה, מתחיל להראות סימני התעוררות. כעת מקווים בחיפה שהוא יראה הרבה יותר ויוכיח שהייתה סיבה להתעקשות לצרפו. גם פיירו כאמור גרף מחמאות, והחלוץ אמר בסיום לחבריו: "מגיע לי שירשמו לי גם את השער הראשון (שנרשם כשער עצמי של טימותי אוואני, ש.ו). נגעתי בכדור".

חיפה תעמיד נגד בנפיקה סגל חסר ללא סוף פודגוראנו, מחמוד ג'אבר, דילן בטובינסיקה, דולב חזיזה ודניאל סונדגרן. יחד עם זאת, בקבוצה החמיאו לרז מאיר על חזרתו לעניינים, והוא עשוי לפתוח ברביעי וזאת למרות שהוא עדיין מתקשה להשלים 90 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully