וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם על המשבר: "לקחתי את זה קשה, האוהדים נתנו לי כוח להמשיך"

עודכן לאחרונה: 29.10.2022 / 21:45

מכבי נתניה השיגה ניצחון 1:2 חשוב על בני ריינה, לם: "גם היום האמנתי עד הדקה האחרונה". שרון מימר על היציעים הריקים: "קורא מפה להחליף את העונשים האלה, זה לא תורם לכדורגל"

כמה זה מתוק: לירן רוטמן כבש בדקה ה-96, ומכבי נתניה גברה הערב (שבת) 1:2 על עשרה שחקנים של בני ריינה, והשיגו שלוש נקודות חשובות. היהלומים הצליחו להיחלץ מהמקום האחרון ועצרו רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון אחרי שקארצב (11) בעט לחיבורים והקשר המחליף הכניע בשניות הסיום את העולה החדשה, שנותרה בחסרון מספרי אחרי שנויוק הורחק בדקה ה-50. בואטנג (20) איזן זמנית.

בני לם סיפר על הלחץ במהלך התקופה הקשה: "קודם כל אני רוצה להגיד תודה רבה לקהל של מכבי נתניה. לא מובן מאליו להמשיך להגיע ולהאמין בי ולתמוך בי, תודה לאוהדים הנפלאים - שביחד איתם אני בטוח שנראה את הקבוצה שהם רוצים לראות. קשה לראות ככה את הקבוצה שאתה מחובר אליה, לעיר ולקהל, לקחתי את זה קשה, אבל האוהדים נתנו לי כוח להמשיך, וגם היום האמנתי עד הדקה האחרונה. היה משהו היום שהאמנו שזה יבוא.

שחקני מכבי נתניה חוגגים עם בני לם. ברני ארדוב
כולם שמחו בשבילו. לם/ברני ארדוב
השופט שלום בן אברהם מרחיק את נויוק ממכבי בני ריינה. ברני ארדוב
רגע מכריע. האדום/ברני ארדוב

"גם כשהיה את השיא שלי בשנה שעברה ידעתי שיכול להגיע (המשבר), גם למעלה ידעתי שהימים הקשים יכולים להגיע, הייתי שחקן ואני מכיר את הכדורגל, ציפו מאיתנו להרבה ולא סיפקנו, זה הכדורגל... מה שעברו איתי הילדים, הנכדים, האישה - כולם אמרו לי להמשיך, להאמין. זה ביחד, זה האנרגיות, ואני מקווה שנפתח דף חדש. היכולת היום? זה בגלל קבוצה שנמצאת בלחץ. זה ביטחון עצמי. אם הקהל היה פה, זה היה נגמר מוקדם יותר". עוד סיפר שהתנצל בפני ג'אבר, על שהכניס אותו במחצית השנייה, והוציא אותו אחרי 20 דקות.

לירן רוטמן אמר בסיום: "סערת רגשות, הרגשה הכי טובה בעולם. לנצח בדקה כזו אחרי תקופה כל כך קשה ופתיחת עונה כזו...היינו חייבים לצאת מהמשבר הזה וכיף גדול שניצחנו. בשנה שעברה הייתה עונה טובה ועכשיו לשחקנים היה קשה לצאת מהמצב הזה, היה הרבה חוסר ביטחון, אבל אני שמח שניצחנו ומקווה שמעכשיו ניראה הרבה יותר טוב". על כך שאיבד את מקומו בהרכב: "זה נכון שלא נתפס לי בהתחלה, אבל אני עובד קשה ואני שמח על השער הזה שהגיע אחרי תקופה לא טובה"

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מיכאל אוחנה, מכבי נתניה. ברני ארדוב
יש חגיגה. אוחנה/ברני ארדוב
לירן רוטמן, קשר מכבי נתניה. ברני ארדוב
רוטמן מאושר. ניצחון/ברני ארדוב

המאמן המפסיד שרון מימר: "בלי ההרחקה גם היינו יכולים לנצח, עשינו עבודה טובה, וחבל, חבל, זה הפסד מאכזב, זה הפסד של נאיביות ולא של כדורגל, רגע אחד של חוסר ריכוז הוביל לזה. אבל נתאושש מזה, ריינה עושה עונה יפה. חסרים לנו שחקנים בכירים, ולא נפלנו מנתניה. הינו ראויים לתיקו, שהיה משרת אותנו בצורה יפה". על בואטנג: "הוא הוכיח שהוא מצוין, אבל פגעו פה בכל הזרים, גם בישראלים, אנחנו באים לכל משחק לשחק שווים מול שווים. הוא עושה דברים טובים, אבל זה לא מוריד מכל השאר". על היציעים בלי קהל: "אנחנו רוצים את האווירה, אני קורא מפה להחליף את העונשים האלה, זה לא תורם לכדורגל, מקווה שזאת הפעם האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully