וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונזר ואוטנרייט אלופי העולם, מדליות הכסף והארד הוכרעו בפוטו פיניש

29.10.2022 / 20:27

הסתיימה אליפות העולם בשייט מפרשיות 470 בשדות ים: זהב לצוות הגרמני, כסף למדליסט האולימפי מטוקיו, ארד לקאמי לקרואה מצרפת, אשתו של המאמן הישראלי גידי קליגר

לואיז וונזר ופיליפ אוטנרייט מגרמניה הם אלופי העולם בשייט מפרשיות 470 לשנת 2022. הצמד הגרמני הוביל מיומה הראשון של האליפות וכבר אתמול (שישי( הבטיח את מדליית הזהב, שכן הפער בינם לבין המקום השני היה 22 נקודות, כאשר בשיוט המדליות הניקוד המקסימלי הוא 20.

הוודאות לגבי מדליית הזהב השאירה את הבמה לקרב מחומש על מדליות הכסף והארד. חמישה צוותים היו במרחק קטן מאוד זה מזה והמאבק הוכרע רק בקו הגמר של השיוט האחרון. זינוק מצויין של הצוות הספרדי שכולל את המדליסט האולימפי ג'ורדי הרננדס ונורה קאבוט העמיד אותם במקום הראשון עוד לפני המצוף הראשון. ברגע שהבטיחו את ההובלה, היו תלויים הספרדים בצוות הצרפתי של קאמי לקרואה וג'רמי מיניו, שהובילו עליהם בפער של שבע נקודות בקרב על מדליית הכסף. הקרב בין הצוותים נמשך עד למצוף האחרון, כאשר לקרואה ומניו מנסים לחלוף על פני שתי סירות ובכך להבטיח לעצמם את המקום השני.עם חציית קו הסיום הסתובבו הספרדים והחלו לספור את הסירות בינם לבין יריביהם ולאחר מספר שניות של מתח החלו לחגוג עם מאמנם את הזכייה בכסף.

הצוות הספרדי באליפות העולם בשייט בישראל. Class_ Kazushige Nakajima, אתר רשמי
הצוות הספרדי חוגג מדליית כסף/אתר רשמי, Class_ Kazushige Nakajima

מדליית הארד באליפות הלכה לצרפתים ותישאר קרוב לישראלי אחר, המאמן הלאומי של ישראל גידי קליגר, שהוא בן זוגה של קאמי לקרואה. בסירה הצרפתית הייתה השמחה גדולה על מדליית הארד, כיוון שזו התחרות הבין לאומית הראשונה של הצוות שהורכב רק לאחרונה. לקרואה, זוכת שתי מדליות אולימפיות, שבה להתחרות רק לפני שבועות מעטים, לאחר שילדה את ביתה לפני חמישה חודשים.

  • עוד באותו נושא:
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully