וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "לא ניתן לשבועיים האחרונים לערער אותי ואת השחקנים"

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 0:22

מאמן סכנין ניסה להסביר את ההשפלה מול חדרה: "כל כניסה לרחבה כמעט נגמרה בשער. ההרגשה זיפתית, אבל מאז שאני פה חווינו כמעט ורק הצלחות". אסף נימני: "תוכנית המשחק שלנו עבדה פנטסטי"

תקציר: בני סכנין - הפועל חדרה 4:1/ספורט1

מה עובר על בני סכנין? הקבוצה של חיים סילבס נחלה הערב (שבת) הפסד שלישי רצוף, 4:1 ביתי משפיל מול הפועל חדרה. אפשר להבין את ההפסד למכבי תל אביב וגם מול ריינה במשחק בו הקבוצה נותרה בתשעה שחקנים, אבל למפלה הזו מול הקבוצה של אסף נימני חיים סילבס לא ציפה.

חיים סילבס מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
הפסד צורב. חיים סילבס/מאור אלקסלסי

חיים סילבס נראה מאוכזב מאוד לאחר המשחק וניסה לנתח אותו: "משחק באמת קשה מבחינתי. אני פה כמעט 30 משחקים וחווינו רק הישגים והצלחות. השבועיים האחרונים היו קשים, הכול הולך לא טוב ואיבדנו גם קצת מהגאווה שלנו בתקופה הזו. יש אנרגיה וקארמה לא טובה. על אף שקשה לי, לא אתן לשבועיים האחרונים לערער אותי ולא את השחקנים שלי. ההרגשה זיפתית, אבל יש פה שחקנים טובים. צריכים להיות חזקים ולהתגבר".

"צריך יותר ביטחון, יותר אמונה. היתה לנו את ההגנה הכי טובה בליגה עד המשחק נגד מכבי תל אביב. היום כל כניסה לרחבה כמעט הסתיימה בגול. יש אתגר מנטאלי, אני מספיק חזק ומנוסה כדי לעבור את התקופה הזו. אני חושב שיש ימים כאלו שהכול משפיע על התוצאה, קיבלנו בראש בבית לצערי הרב אבל אף אחד לא הבטיח לנו גן של שושנים".

על המשך דרכו: "ההנהלה נתנה לי את השקט עד עכשיו. חווינו הרבה הצלחות ביחד. יש לי את הדרך שבה אני עובד וכל אחד יכול להחליט מה שהוא רוצה. הלחץ של הקהל לא מוגזם, מבין מאוד את האכזבה שלהם. יש לנו קהל אדיר שדוחף אותנו וראה המון תצוגות וימים טובים. נעבור ביחד את הימים הרעים. אני יודע שהוא ימשיך לבוא ולדחוף את השחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אסף נימני מאמן הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
הניצחון הכי גדול שלו העונה. אסף נימני/מאור אלקסלסי

אסף נימני: "להגיע לדוחא ולנצח ככה זה לא קל. הבאנו 3 נקודות חשובות. תוכנית המשחק שלנו עבדה פנטסטי. המברוק הענק הוא לשחקנים כי על המגרש האחריות היא שלהם. המחוייבות שלנו למועדון היא מאה אחוז. המטרות שלנו לא השתנו. הצבנו יעד עד פגרת המונדיאל ואנחנו קרובים לעמוד בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully