וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הפועל חולון פוגשת את מכבי ת"א, שרשמה את אדאמס

עודכן לאחרונה: 29.10.2022 / 19:20

המחזור הרביעי בליגת העל: כשהיא בריצה נהדרת, תקווה הקבוצה של עודד קטש לעבור גם את האלופה (21:00). הפועל חיפה תצא למשחק חוץ קשה בהרצליה (19:00)

דני אבדיה מתאמן על הקליעה מחוץ לקשת/מתוך טוויטר

משחקי המחזור הרביעי בליגת העל יימשכו מחר (ראשון). במשחק המרכזי תארח מכבי תל אביב, בעיצומה של ריצה מעולה באירופה וללא הפסדים בליגה, את האלופה הפועל חולון. בני הרצליה תרצה להמשיך במומנטום שלה כשתארח את הפועל חיפה של שרון דרוקר.

שחקני מכבי תל אביב, לורנזו בראון, בונזי קולסון. דני מרון
יתגברו גם על המשוכה של חולון? בראון וקולסון/דני מרון

מכבי תל אביב - הפועל חולון (21:00)

הרצף הנהדר של מכבי תל אביב בשבועיים האחרונים כלל ארבעה ניצחונות, שיפור משמעותי של המיקום של הקבוצה בצמרת היורוליג וכניסה של מספר שחקנים לעניינים. במכבי יודעים שלוח המשחקים ביורוליג יהפוך להיות קשה בהרבה החל מחודש נובמבר והמשחק נגד חולון הוא הכנה טובה למה שמחכה להם. בצוות המקצועי צפויים לחלק את העומס בין השחקנים גם במהלך המשחק, כשיפתח זיו וג'ייק כהן שמיעטו לקבל הזדמנות בתקופה האחרונה, אמורים לקבל יותר כבר נגד חולון. בנוסף לכך, מכבי תל אביב רשמה לראשונה את ג'יילן אדאמס, והוא מצטרף לג'רל מרטין, לורנזו בראון, ווייד בולדווין וג'וש ניבו.

מנגד, ההפסד לבני הרצליה בשבוע שעבר עצר מעט את הריצה של הפועל חולון, אלא שהקבוצה של גיא גודס לא נרתעה וגברה על גלאטסראיי בליגת האלופות ושיפרה את העמדה שלה כדי לעלות לשלב הבא מהמקום הראשון. בחולון יודעים שלמרות שהמשחק בהיכל מנורה נחשב על פניו כבונוס בלוח המשחקים, הפסד לצהובים ירחיק אותם מעט מהקבוצות שמרכיבות את הצמרת בפתיחת העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'וליאן גמבל בני הרצליה. דני מרון
יכולת מצוינת מאז שהצטרף להרצליה. ג'וליאן גמבל/דני מרון

בני הרצליה - הפועל חיפה (19:00)

הקבוצה של אורן אהרוני התגברה על פתיחת עונה קשה שכללה פציעות והפסדים ונמצאת בעיצומו של רצף מצוין של שלושה ניצחונות על קבוצות טובות ובכיוון חיובי. גם הפציעה של קווינטון הוקר לא הפריעה לסגנית האלופה לנצח בחולון, והיא צירפה מאז את בריאנטה וובר שעשוי לערוך בכורה במשחק נגד הפועל חיפה. להרצליה מחכה מבחן קשה בהמשך השבוע כשתארח את טנריפה המצוינת במסגרת ליגת האלופות של פיב"א.

סל הניצחון של עמית שמחון נתן להפועל חיפה הרבה אוויר במאבקים לעלייה לשלב הבא ביורופקאפ, ובינתיים האדומים רוצים לא להיקלע למאזן שלילי בליגה במשחק החוץ בהרצליה. בחיפה יודעים שהיכולת מתחילת העונה רחוקה מלהיות עקבית, אבל מאמינים בפוטנציאל שיש בקבוצה כדי לעמוד במטרות העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully