וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

90 דקות לאלי דסה בשישייה של דינמו מוסקבה, ג'אבר בישל בנפטצ'י

המגן הימני וקבוצתו השיגו ניצחון שלישי ברציפות - 1:6 על חימקי. הקשר הכין לדוניו ב-0:3 על זירה בליגה האזרית, קליימן ספג חמישייה מפנאתינייקוס

השער של עומרי אלטמן במדי א.א.ק לרנקה נגד דינמו קייב/ספורט1

* אלי דסה שיחק היום (שבת) 90 דקות בניצחון 1:6 של דינמו מוסקבה על חימקי במחזור ה-15 בליגה הרוסית. זה היה הניצחון השלישי ברציפות של דינמו והיא עלתה לפחות זמנית למקום השלישי בטבלה.

* ערב לא נעים עבר על בוריס קליימן, שהוציא חמישה כדורים מהרשת בתבוסה הביתית של וולוס 5:1 לפנאתנייקוס הלוהטת. הירוקים ניצבים בפסגת הליגה היוונית עם מאזן מושלם אחרי 10 מחזורים, בעוד וולוס נעצרה אחרי חמישה ניצחונות ונמצאת במקום השלישי.

* מקסים פלקושצ'נקו נכנס בדקה ה-60 ויצא בדקה ה-89, כשקבוצתו הונבד הפסידה 1:0 בחוץ לפהרבאר. הונבד מדורגת במקום ה-9 מתוך 12.

* אושר דוידה נכנס בדקה ה-89 בניצחון החוץ של סטנדרד ליאז' 0:3 על זולטה וארחם. סטיפה פריצה, שנכנס עם פתיחת המחצית השנייה, חגג צמד שערי בכורה מאז הגיע ממכבי תל אביב (87 ו-90+6). ליאז' במקום החמישי בליגה הבלגית, מרחק 12 נקודות מגנק המוליכה.

* עטאא ג'אבר וקני סייף השלימו 90 דקות בניצחון החוץ של נפטצ'י באקו 0:3 על זירה בליגה האזרית. גודסוויי דוניו כבש את השער השני במשחק אחרי בישול בנגיחה של עטאא ג'אבר בקרן של קני סייף ונפטצ'י במקום השלישי, מרחק חמש נקודות מהפסגה.

* אילון אלמוג שיחק 11 דקות כמחליף בהפסד החוץ של הארטברג 1:0 לאלופה רד בול זלצבורג, שהבטיחה לעצמה עוד שבוע בפסגת הליגה האוסטרית. הארטברג במקום האחרון עם 10 נקודות ב-14 משחקים וארבעה הפסדים רצופים.

אושר דוידה שחקן סטנדרד ליאז'. BRUNO FAHY/AFP, GettyImages
ניצחון חוץ. אושר דוידה/GettyImages, BRUNO FAHY/AFP

* לידור כהן נכנס בדקה ה-75, ב-2:2 של פאטום יונייטד נגד לאמפנג בליגה התאילנדית.

* עומר קורסיה שיחק ארבע דקות כמחליף ב-1:2 הביתי של פראלימני על אולימפיאקוס ניקוסיה בליגה היוונית. יהונתן לוי נותר על ספסל המנצחת, שעלתה למקום ה-10.

* עדן הרשקוביץ ישב על הספסל בניצחון החוץ של פלוריאנה 0:1 על זבוג בליגה המלטזית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

* ביום שישי יונס מלדה בישל את שער השוויון של מכלן (רוב סחופס בדקה ה-15) נגד גנק בחוץ, אבל קבוצתו ספגה פעמיים במחצית השנייה והפסידה 3:1 למוליכת הליגה הבלגית.

* עוד ביום שישי: איתמר נוי בישל ב-0:4 של פירסט וינה על שטייר בליגת המשנה באוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully