וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ספקות בריאותיים וחוב בטרנר: באר שבע עוברת מספרד לתל אביב

29.10.2022 / 10:40

אחרי זריקת המרץ באירופה, האדומים מתכוננים למשחק מול מכבי תל אביב (שני, 20:30), ממנו ייתכן שאין דרך חזרה למאבק האליפות. ברדה מקווה שיחזקאל יהיה כשיר כדי להימנע מאלתור נוסף בעמדת המגן הימני, שאפי וחטואל אמורים לפתוח

תקציר: ויאריאל - הפועל באר שבע 2:2/ספורט1

הפועל באר שבע שבה אתמול אחר הצהריים (שבת) לארץ והערב תשוב להתאמן ותפתח בהכנות למשחק הגדול מחרתיים (שני, 20:30) מול מכבי תל אביב. בקבוצה מרוצים מאוד מהתיקו 2:2 בוולנסיה מול ויאריאל, ומהעובדה שההכרעה על העולה השנייה מבית ג' של הקונפרנס ליג תיקבע במחזור האחרון ביום חמישי, כשהפועל באר שבע תארח את אוסטריה וינה בטרנר ותקווה שבמקביל ויאריאל לא תפסיד ללך פוזנן.

"עשינו קמפיין יפה מאוד עד עכשיו. אמנם לא ניצחנו עדיין, אבל הפסדנו רק פעם אחת בחמישה משחקים", אומרים במועדון. "עוד מאמץ אחד וקצת מזל במשחק השני ואפשר להעפיל לשלב הנוקאאוט ולהמשיך באירופה גם אחרי המונדיאל".

שחקני הפועל באר שבע. GettyImages
מרוצים מהתוצאה בספרד. שחקני הפועל באר שבע בתום ה-2:2 מול ויאריאל/GettyImages

אבל לפני המפגש עם האוסטרים בעוד חמישה ימים, תגיע כאמור מכבי תל אביב ביום שני לבאר שבע ובמועדון יש כבר דריכות גדולה. ראשית, יצטרך אליניב ברדה להמתין לאימון הערב כדי לראות מה מצבם של שני המגנים שלו. הלדר לופס ושגיב יחזקאל יצאו שלשום מהמשחק כשהם פצועים והכשירות שלהם תיבחן הערב באימון.

יחזקאל הפך למגן הימני של הקבוצה בשני המשחקים האחרונים ומול ויאריאל אפילו כבש את שער השוויון מפריצה לרחבה. ברדה מאוד מרוצה ממנו והוא יקווה לקבל אותו גם מחרתיים כי אור דדיה עדיין בספק גדול מאוד. בדומה לדדיה, גם מריאנו באריירו ואיתן טיבי פצועים ולא יצאו לספרד.

השלושה לא אמורים לשחק מחרתיים, כך שאם יחזקאל לא יוכל לשחק יצטרך ברדה לאלתר פתרון עוד יותר יצירתי אחרי שכבר הסיט את שחקן הכנף ההתקפי שלו לעמדת המגן הימני במשחק הקודם בליגה מול הפועל ירושלים ומאז כאמור יחזקאל נראה כאילו נולד לתפקיד.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע שגיב יחזקאל. דני מרון
יהיה כשיר לשני? יחזקאל/דני מרון

עניין נוסף ומשמעותי שיושב בראשי השחקנים הוא הפער בין טרנר לבין משחקי החוץ העונה. בעוד שבכל ארבעת המשחקים מחוץ לבאר שבע, ניצחה הקבוצה ועשתה 12 נקודות מ-12 אפשריות, באיצטדיון הביתי שלה באר שבע ניצחה רק משחק אחד מחמישה.

אז נכון שבשני המשחקים בהם הפסידה הקבוצה מול מ.ס. אשדוד ומכבי חיפה בטרנר היא שיחקה פרקים גדולים של המשחק בעשרה שחקנים אחרי הרחקות, אבל עדיין מדובר באיבוד של לא פחות מעשר נקודות ליגה העונה דווקא בטרנר (שתי תוצאות תיקו מול נס ציונה והפועל חיפה).

"ניתן את הכל, עם כל העומס, הפצועים ואלה שבספק", אמרו הבוקר בהפועל באר שבע. "לא נחפש תירוצים ולא נגיד שאנחנו משחקים בשני מפעלים. אם נפסיד למכבי תל אביב, הפער יעלה בינינו לשמונה נקודות וזה כבר יהיה יותר מדי אחרי עשרה מחזורים".

ברדה עשה לאחרונה הרבה רוטציה בעיקר בחלק הקדמי שלו ונראה שהוא שוב יעשה כמה שינויים לקראת יום שני. שאפי סוליימאנוב שלא פתח מול הספרדים יחזור להרכב וקרוב לוודאי שגם רותם חטואל, שפתח על הספסל, יעלה באחד עשר. תומר חמד שפתח והוחלף בשלב התחלתי של המחצית השנייה אמור שוב לקבל את חולצת ההרכב.

אחרי מכבי תל אביב ואוסטריה וינה, להפועל באר שבע מצפים מפגשים מול בני ריינה בחוץ, הפועל חדרה בבית ועירוני קרית שמונה בחוץ לפני היציאה לפגרת המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully