וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי רונאלדיניו וסוארס: אינייסטה בחר את "5 השחקנים שהכי נהנה לצידם"

אקס ברצלונה התראיין בארגנטינה וכלל שם מפתיע במיוחד בחמישייה. וגם: סיכויי ארגנטינה במונדיאל, מסי והאיידול

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.10/ספורט1

ברצלונה גרסת 2009 נחשבת לקבוצה הטובה ביותר בתולדות המועדון מקטאלוניה, ולאחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה של הכדורגל העולמי. אחרי שסמואל אטו סיפק ציטוטים מפתיעים על חברו לקבוצה ההיא, תיירי הנרי, נציג אחר מאותה קבוצה אגדית - אנדרס אינייסטה - גם כן נזכר בימים ההם אך כפי שהיה על המגרש - עשה זאת בצורה קצת יותר מפויסת ושקטה.

הקשר האגדי של נבחרת ספרד, שמשחק בוויסל קובה היפנית מאז עזב את ברצלונה ב-2018, התראיין לרשת "TyC" הארגנטינאית ופתח בבקשה לעבר סגן נשיא בוקה ג'וניורס ושותפו בברצלונה בין 2002 ל-2005, חואן רומן ריקלמה.

"אשמח שריקלמה יזמין אותי לבומבונרה (מגרשה של בוקה)", אמר כובש שער הניצחון בגמר מונדיאל 2010, "ממה ששמעתי, האווירה יוצאת דופן, ככה אני אוהב את הכדורגל הארגנטינאי. החלפתי הודעות עם ריקלמה ושמרנו על קשר, זה היה מיוחד לחלוק איתו את חדר ההלבשה ולראות אותו מתאמן ומשחק".

שחקן ויסל קובה, אנדרס אינייסטה. Eurasia Sport Images, GettyImages
נזכר בימים בברצלונה. אינייסטה/GettyImages, Eurasia Sport Images

ריקלמה אמנם לא הותיר חותם משמעותי על ברצלונה ולא הפך לאגדת מועדון של ממש, אך מבחינת אינייסטה הוא נכלל ברשימה יוקרתית במיוחד. הקשר הוותיק נשאל מי הם חמשת השחקנים איתם הוא נהנה הכי הרבה לשתף פעולה פרט לליאונל מסי, ולצד ריקלמה ציין את שני חבריו לחוליית הקישור האגדית - סרחיו בוסקטס וצ'אבי - וגם את ניימאר וסמואל אטו. שני שמות שאפשר להיות מופתע מהיעדרם מהרשימה הם רונאלדיניו ולואיס סוארס, שחוו תקופה הרבה יותר מרשימה בקטאלוניה מאשר ריקלמה.

ואם נישאר בקשרים התקפיים מארגנטינה, אינייסטה נשאל על מושא להערצה שהיה לו, ובחר בפאבלו איימאר: "כשראיתי אותו משחק בספרד הוא היה האיידול שלי. עבור אלה שאוהבים כדורגל, זה תמיד היה מיוחד לצפות בו משחק. תמיד אהבתי שחקנים מארגנטינה, אשמח לבקר במגרשים שם".

אינייסטה גם נשאל על הסיכויים של ארגנטינה במונדיאל שייצא לדרך בעוד כשלושה שבועות ואמר: "היא אחת הפייבוריטיות לזכות במונדיאל. יש להם נבחרת נהדרת, גם עם ניסיון וגם עם שחקנים צעירים והם בכושר טוב. אם ליאו שם אז ברור שהם בין הפייבוריטים. אין לי ספק שהוא הגדול בכל הזמנים, לא ראיתי אף אחד עושה את הדברים שהוא עשה"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully