וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד סיריס: פילדלפיה ניצחה ביוסטון ועלתה ל-0:1 בסדרה

הפיליז הפכו פיגור 5:0 לניצחון 5:6 באינינג העשירי, בזכות משחק גדול של התופס ג'יי טי ריאלמוטו. המשחק השני - הלילה

מאמן יוסטון אסטרוס דאסטי בייקר מעולם לא זכה בוורלד סיריס - ולפחות על פי המשחק הראשון מול פילדלפיה פיליז שנערך הלילה (בין שישי לשבת) הקללה נמשכת. האסטרוס הובילו 0:5 לאחר שלושה אינינגים במשחק הראשון בסדרה, אולם פילדלפיה צלחה את האיום, השוותה ל-5:5 כבר באינינג החמישי וניצחה בעשירי מהומראן של התופס המצוין ג'יי טי ריאלמוטו.

בתמיכת הקהל הביתי הנלהב, יוסטון עלתה ל-0:2 באינינג השני והוסיפה עוד שלוש ריצות בשלישי, כשהאאוטפילדר קייל טאקר אחראי להשמדה של הפותח של פילדלפיה ארון נולה. תחילה רשם הומראן באינינג השני, ובשלישי הכניס לא פחות משלוש ריצות עם הומראן נוסף - 0:5.

נראה היה שיוסטון תחת זרועו של ג'סטין ורלאנדר, גם הוא לא בדיוק מומחה לניצחונות בפלייאוף, עומדת לעלות ליתרון בסדרה, אבל אז דברים התחילו לקרוס עם שלוש ריצות של פילדלפיה באינינג הרביעי ודאבל של ריאלמוטו בחמישי שהכניס עוד שתי ריצות הביתה - 5:5.

מכאן כבר התאזנה ההגשה בשתי הקבוצות והמשחק נכנס לאינינג העשירי. לואיס גרסיה החליף את הקלוזר של יוסטון ריאן פרסלי, כשהחובט הראשון שלו היה ריאלמוטו. בום ליציע הימני - 5:6, והפיליז ביתרון בסדרה. המשחק השני יתקיים הלילה, גם כן ביוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully