וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי חיפה מוכיחה ליובנטוס - כסף לא קונה אפילו מקום בליגה האירופית"

באיטליה עקצו את הגברת הזקנה, שעדיין נאבקת עם הירוקים על המקום השלישי: "הפערים העצומים בתקציב כלל לא מורגשים במשחקים"

אוהדי מכבי חיפה בפריז/וואלה! ספורט

מכבי חיפה עדיין מפנטזת על המקום השלישי בבית ח' של ליגת האלופות, שיסדר לה העפלה ישירה לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית. כדי להגיע לשם, הקבוצה של ברק בכר תצטרך להפתיע ולקחת נקודות במשחק הביתי נגד בנפיקה ליסבון, ולקוות שיובנטוס המאכזבת תפסיד לפריז סן ז'רמן.

לקראת השבוע המכריע, באיטליה ממשיכים לעסוק בכישלון של יובה, ומשוכנעים שהאלופה הישראלית העבירה לה מסר חשוב. "כסף לא קונה אושר. לפעמים, הוא אפילו לא קונה כרטיס לליגה האירופית", כתבו היום (שישי) באתר "Ilbianconero". "הבית של יובנטוס בליגת האלופות הוא ההוכחה לכך, כי לאחר ההגרלה יובה כיוונה למקום הראשון, ובפועל היא הפסידה לקבוצות עם תקציב הרבה יותר נמוך. השווי המוערך של שחקני יובנטוס הוא 502 מיליון יורו, ומכבי חיפה עם שווי של 21 מיליון בלבד, נראית אפילו יותר טובה ממנה".

שחקן יובנטוס דושאן ולאחוביץ' מתוסכל, מולו שחקן מכבי חיפה נטע לביא. מאור אלקסלסי
דוד מול גוליית. נטע לביא מול דושאן ולאחוביץ'/מאור אלקסלסי

"במשחקים נגד מכבי חיפה, הפערים העצומים בתקציב כלל לא ניכרו על כל הדשא. הקלישאה של ניצחון דוד על גוליית מעולם לא נראתה נכונה יותר", המשיכו. "בעזרת הדחיפה של הקהל הביתי, מכבי חיפה הצליחה לקחת 3 נקודות מיובנטוס, וגרמה לה לשלם על כך ביוקר".

המשחקים של מכבי חיפה נגד בנפיקה ושל יובנטוס נגד פריז סן ז'רמן ייערכו במקביל ביום רביעי בשעה 22:00. מי שתסיים במקום השלישי תעפיל כאמור ישירות לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית, שיכלול העונה רשימה ארוכה של קבוצות בכירות כמו ברצלונה, אתלטיקו מדריד, ארסנל, מנצ'סטר יונייטד וכנראה גם טוטנהאם ומילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully