וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאריולו: "עכשיו כולם מבינים שלורנזו בראון אחד הגארדים הטובים באירופה"

מאמן נבחרת ספרד נזכר בתגובות הקשות לאזרוחו של כוכב מכבי תל אביב: "הייתה כלפיו שנאת זרים, לא האמנתי שתיווצר כזו שערורייה"

לורנזו בראון נמצא ככל הנראה בתקופה היפה ביותר בקריירה, אבל רק לפני חודשים ספורים הוא נאלץ להתמודד עם קושי גדול, כשהכדורסל הספרדי געש בעקבות אזרוחו המהיר לקראת היורובאסקט. רבים בענף הזדעקו בעקבות הצטרפותו לנבחרת, אפילו שחקנים בנבחרת ספרד הביעו סלידה מהמהלך, אבל הכל נשכח כלא היה כשבראון הוביל את הנבחרת לזכייה מפתיעה באליפות אירופה.

היום יכול סרג'יו סקאריולו, מאמן נבחרת ספרד, להיזכר בחיוך בתגובות למהלך. "להוציא את ההקשר הפוליטי סביב האזרוח שלו, לורנזו התאים לנו בצורה מושלמת, גם מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית", אמר סקאריולו היום (שישי) לתקשורת הטורקית. "למען האמת, לא האמנתי שהאזרוח שלו ייצור כזה באזז, ויהפוך לכל כך שנוי במחלוקת. יש ביקורת לגיטימית, אבל חלק מהביקורות נבעו מבורות מוחלטת. הייתה מעורבת בזה שנאת זרים, ונאמרו דברים לא ראויים, בטח לא במדינה כמו ספרד שידועה בתור אחת שיודעת לקבל זרים בצורה יפה. בסופו של דבר, כיום כולם מבינים שלורנזו לא רק אדם משכמו ומעלה, אלא גם אחד הגארדים הכי טובים באירופה".

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
בכושר שיא. לורנזו בראון/דני מרון

פתיחת העונה של בראון במכבי תל אביב עד כה היא המשך ישיר לקיץ החלומי שעבר עם נבחרת ספרד. אחרי חמישה מחזורים ביורוליג, הוא מעמיד ממוצעים פנטסטיים של 15.6 נקודות, 7.8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully