וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השני ברציפות: הפועל ירושלים ניצחה 66:82 את הפועל אילת

עודכן לאחרונה: 28.10.2022 / 18:34

הקבוצה מהבירה גברה על שחקניו של בית הלחמי. קרינגטון (17 נק') והנקינס (17 נק' ו-17 ריב') בלטו בשורות, גרין (15 נק' ו-8 ריב') לא הצליח להחזיר את האורחים למשחק. דז'יקיץ' מרוצה, ומודה: עדיין מחפשים גארד ישראלי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.10/ספורט1

המחזור הרביעי בליגת ווינר סל נפתח היום (שישי) עם ניצחונה השני ברציפות של הפועל ירושלים, הפעם 66:82 על הפועל אילת. הקבוצה מהבירה הצליחה לשמור על היתרון לאורך כל המשחק ועם תצוגה אדירה של זאק הנקינס שרשם דאבל דאבל מפלצתי (17 נק' ו -17 ריב') הצליחה לפתוח בשלב מוקדם יתרון דו ספרתי שנשמר עד הסיום. שחקניו של אריאל בית הלחמי הרבו לאבד כדורים, במיוחד ברבע השלישי, וסבלו מסגל קצר שכלל רק שלושה זרים בעקבות פציעות רבות.

ברבע הראשון ירושלים קלעה כמו בכל המחצית מול גליל/גלבוע במחזור הקודם, נתון שהראה הרבה על היוכלת ההתקפית שהשתפרה במעט במשחק הזה ועלתה ליתרון דו ספרתי מוקדם. אילת חזרה עם ריצת 0:9 בתחילת הרבע השני, אבל המארחים הצליחו לשמור על עשר הפרש עד סיום המחצית הראשונה. הרבע השלישי התאפיין באיבודים ויכולת התקפית רעה משני צדי המגרש, עם עשרים נקודות בלבד של שתי הקבוצות, אבל ירושלים פתחה יתרון של עשרים נקודות בריצת 11:27 ברבע האחרון וניצחה בסיום.

חדשות רעות היו אצל הדרומיים עוד לפני המשחק. הפציעה של טרן פאטוויי התבררה כחמורה יותר, כשהשחקן סובל מקרע ברצועה בכתף וצפוי להיעדר לתקופה של 4-6 חודשים. כזכור השחקן פרק את הכתף במשחק הבית נגד גליל עליון ופונה מהמגרש לבית החולים יוספטל שם החזירו לו את הכתף למקום. בנוסף, המועדון מאילת הוציא הודעה לגבי שחררו של סקוט מצ'אדו: "בשיחה שהתקיימה בין הנהלת הקבוצה לשחקן הגיעו שני הצדדים להחלטה משותפת שהשחקן ישוחרר מהסגל בעקבות הפציעה. אנו מאחלים לסקוט בהצלחה רבה בהמשך". כעת, הקבוצה תמשיך לחפש רכז על חשבון שני השחקנים.

קלעו לירושלים: זאק הנקינס 17 (17 ריב'), קאדין קרינגטון 17, ליוואי רנדולף 14 (5 אס'), נועם דוברת 11, מארקס מייריס 10 (9 ריב'), ספידי סמית' 8 (6 אס'), אור קורנליוס 3, איתי שגב 2. אפק אמסלם וגלעד לוי שותפו ולא קלעו.

קלעו לאילת: אריק גריפין 15 (8 ריב'), עמית גרשון 12, נתנאל ארצי 11 (5 ריב'), ג'ארד טרל 10, נייט גריימס 9 (6 ריב'), יהונתן לוי 5, נועם אביבי 4, אור אשכנזי 2. עידו הראל שותף ולא קלע.

מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ' אמר בסיום: "קלענו היום יותר מ-70 נקודות, ולכן מצב הרוח שלי טוב. ככה זה צריך להיות. לחצנו על הכדור כמו שאני רוצה ברגעים ארוכים, בניגוד למשחקים אחרים. אני גם מרוצה מהעובדה שקלענו 10 שלשות, כי זה מה שעשה את ההבדל". בנוסף, הודה דז'יקיץ' כי הקבוצה עדיין מחפשת גארד ישראלי נוסף.

בצד השני, אריאל בית הלחמי סיכם הפסד שלישי של אילת: "היינו יכולים לעשות יותר, היינו די נאיביים. לא עשינו עבירות כמו שצריך, וקיבלנו יותר מדי סלים קלים".

מאמן הפועל אילת אריאל בית הלחמי. לירון מולדובן
הרבה עבודה תחת סגל קצר. אריאל בית הלחמי/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1

בחמישייה של ירושלים פתחו אור קורנליוס, זאק הנקינס, מארקס מייריס, ספידי סמית' וליוואי רנדולף. אצל הפועל אילת עלו ג'ארד טרל, עמית גרשון, אריק גריפין, נייט גריימס ונתנאל ארצי. קורנליוס פתח את המשחק עם סל מחוץ לקשת והתחיל ריצה של 0:8 בפתיחה. הירושלמים המשיכו בריצה שלהם ופתחו פער דו ספרתי לפני פסק זמן של בית הלחמי. הקבוצה מאילת חזרה עם תשע נקודות רצופות, אך המשיכה בהגנה הרעה למרות שהחזירה את ההפרש לחד ספרתי. הרבע הסתיים עם ריצת 2:10 של ירושלים, בדרך ל-19:29 לירושלים.

רבע 2

טרל פתח את הרבע השני עם שלשה ונתן את האות לפסק זמן של דז'יקיץ' עם ריצת 0:7 של אילת. הנקינס הטביע את הראשון של המארחת ברבע השני אחרי כמעט שלוש דקות וקטע את הריצה של האורחת ורנדולף קלע מחוץ לקשת כדי להחזיר יתרון שש לירושלים. נועם דוברת המשיך עם שלשה ריצת 0:10 של הירושלמים וההפרש צמח לדו ספרתי. גריפין צימק עם קליעות מהקו וראה את דוברת קולע פעם נוספת מחוץ לקשת בדרך ליתרון 36:46 במחצית לזכות ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל ירושלים, אלכסנדר דז'יקיץ', עם ליוואי רנדולף. ברני ארדוב
שיפור ניכר בקבוצה הירושלמית. אלכסנדר דז'יקיץ' וליוואי רנדולף/ברני ארדוב

רבע 3

ארצי קטע שתי דקות לתוך הרבע השלישי ללא סל משני הצדדים כשקלע מתחת לטבעת. גם ירושלים מצאה סוף סוף את הסל הראשון אחרי שלוש דקות, אבל אילת צמצמה את ההפרש לשש בלבד. ארצי חזר מפסק הזמן והמשיך את הריצה של האורחים, כשבאמצע הרבע ירושלים רק עם שתי נקודות. דוברת חדר לטבעת והחזיר את היתרון הדו ספרתי בריצה טובה של המארחת. ריצת 0:10 של ירושלים בסיום הרבע הורידה את הקבוצות ביתרון ביתי של 44:58.

רבע 4

גרשון קלע מהעונשין בפתיחת הרבע האחרון וראה את טרל קולע מהשלוש כדי לצמצם את ההפרש. קרינגטון קלע חמש נקודות רצופות, הנקינס הוסיף מהקו וירושלים הגדילה את היתרון ל-17 לפני פסק זמן אילתי. ההפסקה לא סייעה לאורחת כשהנקינס סחט סל ועבירה, והקבוצה של בית הלחמי עם 13 נקודות ב-13 דקות בחצי השני. גרשון החזיר מעט את אילת עם שלשה, אבל קרינגטון קלע אחת משלו והעלה ליתרון שיא של 23 בריצת 11:27. אור אשכנזי ויהונתן לוי צמצמו את ההפרש, אבל בסיום ירושלים עם הניצחון - 66:82 להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully