וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו רונאלדו הצעיר" גנב את ההצגה, אבל אנטוני יצא "ליצן"

במנצ'סטר קראו ליונייטד וטן האח "לא להתעלם יותר" מהכישרון בן ה-18. גם רונאלדו התרשם, וסחט מחמאות בעצמו. וגם: המהלך המזלזל שבעקבותיו הברזילאי חטף אש

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - שריף טיראספול 0:3/ספורט1

הרבה סיבות לחייך היו אמש (חמישי) במנצ'סטר יונייטד, שהביסה 0:3 את שריף טירספול ורשמה את הניצחון הרביעי ברציפות שלה בליגה האירופית, כאשר במחזור הסיום בשבוע הבא יוכלו השדים האדומים לעקוף את ריאל סוסיאדד בדרך לפסגת בית ה' - אם ינצחו את הבאסקים בהפרש של שני שערים או יותר.

אפילו כריסטיאנו רונאלדו חייך. הפורטוגלי חזר לסגל אחרי שהושעה בעקבות סירובו להיכנס כמחליף נגד טוטנהאם, השלים 90 דקות וכבש את השער השלישי. המאמן אריק טן האח הודה שהתרשם מההופעה של CR7: "הוא לא הפסיק לעבוד בשביל להגיע לעמדות הנכונות, והקבוצה עבדה בשביל לשים אותו בהן. הוא לא ויתר. זוהי כל הקריירה שלו, זו הסיבה שהוא כל כך טוב, והוא קיבל את התגמול על כך".

כריסטיאנו רונאלדו, חלוץ מנצ'סטר יונייטד. Naomi Baker, GettyImages
גם הוא חייך. רונאלדו/GettyImages, Naomi Baker

מי שהצית את הדמיון של האוהדים באולד טראפורד היה שחקן ההתקפה הארגנטינאי, אלחנדרו גרנאצ'ו בן ה-18. אחרי שקיבל עד כה 22 בלבד בכל המסגרות העונה, גרנאצ'ו פתח בהרכב ושיחק עד הדקה ה-78, כאשר בסיום רונאלדו ניגש לחבק אותו ולברך על המשחק הטוב. "לא יודע אם זה אמיתי, או שאני חולם", צייץ גרנאצ'ו בטוויטר בליווי התמונה שלו עם כריסטיאנו לאחר המשחק.

"מנצ'סטר יונייטד לא יכולה להתעלם יותר מגרנאצ'ו", נכתב ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" על הפוטנציאל הצעיר, "הנער גנב את ההצגה והיה השחקן הבולט נגד שריף. בן ה-18 ניצל את ההזדמנות כדי להראות לטן האח מה הוא פספס מתחילת העונה. ככל שהמשחק התקדם, הוא צבר יותר ביטחון. ליונייטד לא היו אופציות יוצאות דופן בכנף שמאל העונה, ג'יידון סאנצ'ו מתקשה להיות עקבי ומרכוס ראשפורד הוסט לעמדת החלוץ. זו תהיה הפתעה גדולה אם גרנאצ'ו יישאר בהרכב נגד ווסטהאם בסוף השבוע, אבל לגמרי שווה לשקול את זה. הסיפור הזה רק התחיל".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

באנגליה לא אהבו את הסיבובים של אנטוני

מי שספג ביקורות על מהלך אחד משונה היה אנטוני הברזילאי, שקיבל כדור באגף וביצע שלושה סיבובים על המקום, בפעולה שנתפסה כמזלזלת. שחקן העבר של יונייטד, הפרשן פול סקולס, נכנס באנטוני: "זה לא מהלך של כישרון או של בידור, זה פשוט להיות ליצן. לא הבנתי מה הוא השיג בזה. גם לפני זה, הוא לא עשה כלום במשחק". טן האח, שהוריד את הברזילאי לספסל בהפסקה, התייחס למהלך והסביר כי הוא לא היווה את הסיבה לחילוף: "החילוף היה די מתוכנן. רציתי לראות את כריסטיאנו וראשפורד קרובים יותר אחד לשני, וגרנאצ'ו היה טוב".

סקולס, אגב, התלהב גם הוא מגרנאצ'ו והשווה אותו ל"כריסטיאנו רונאלדו הצעיר": "הוא בידר את הקהל. התצוגה שלו הייתה מרגשת ויש למה לצפות בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully