וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל 4,000 רצים ושותים: הסתיים חצי מרתון הבוז'ולה

חצי מרתון הבוז'ולה הבינלאומי של מרתון ישראל, הוזנק הבוקר בין נופי הכרמים של מועצה אזורית גזר. השר רזבוזוב: "שמח לראות את אלפי האנשים שבאים לכאן"

מרתון הבוז'ולה. ניר חזן, מרתון ישראל,
חצי מרתון הבוז'ולה/ניר חזן, מרתון ישראל

חצי מרתון הבוז'ולה ששואב השראה מהמרוץ המסורתי בצרפת, הוזנק הבוקר (שישי) זו הפעם השלישית ביוזמת מרתון ישראל, בשטחי הכרמים של מועצה אזורית גזר בשיתוף עם מרוץ מרתון הבוזו'לה הבינלאומי בצרפת.

מרוץ חצי מרתון 'בוז'ולה ישראל' מתאפיין באווירה חגיגית, צבעונית שבו משיקים את היינות הצעירים והפופולריים ביותר והוא כולל ארבעה מקצים: חצי מרתון - 21 ק"מ,12 ק"מ , 7 ק"מ ו- 4 ק"מ. בדיוק כמו לפי המסורת הצרפתית, גם בארץ עברו הרצים דרך מסלול היקבים, ביניהם יקב ברקן יקב ראשי, בראון, בזק, יערה, אלול, בן נון, סגל, ברבדו.

חברת מרתון ישראל שהביאה לארץ את הקונספט הייחודי בחרה במועצה האזורית גזר וביקב ברקן כשותפים לדרך כדי להוכיח לעולם ולצרפתים בפרט, שגם הקהל הישראלי יודע לחיות טוב, ליהנות מריצת שטח, אלפי רצים שמגיעים לבושים בשלל תחפושות היתוליות ומושקעות ומצב רוח מרומם.
לאורך כל ארבעת המסלולים שמתחילים ומסתיימים ביקב ברקן בחולדה, עברו הרצים מחופשים בין תחנות ריענון שבהן חיכו להם טעימות ממיטב יינות הארץ, מסיבות מקומיות מלוות במוזיקה וכיבוד והאווירה חגיגית שאין שני לה בארץ. מועצה אזורית גזר מאופיינת באלפי דונמים של כרמים ונחשבת לאחד האזורים הטובים בארץ לגידול ענבי יין, בין היקבים שהשתתפו השנה במרוץ וביריד היין בסיומו היו יקב ברקן יקב ראשי, בראון, אלול, בן נון, בזק, יערה, סגל, ברבדו.

חצי מרתון הבוז'ולה. מרתון ישראל,
אווירה צרפתית/מרתון ישראל

שר התיירות יואל רזבוזוב שהשתתף היום במרוץ הבוז'ולה אמר: "זו הפעם השנייה שבה אני משתתף במירוץ הנפלא הזה, וזו הפעם הרביעית שלי כשר תיירות בה אני מבקר במועצה האזורית גזר. אני שמח לראות ולפגוש את אלפי האנשים שבאים להנות מהנופים והחוויה המיוחדת הזאת כאן, וגאה שמשרד התיירות תמך במועצה האזורית גזר, הלא היא הטוסקנה של ישראל, עבור שיווק המירוץ הזה. אני יודע שמשרד התיירות ימשיך להשקיע בפיתוח אזורי תיירות יין כחלק ממוצר התיירות הכפרית שאנו כמדינה מציגים לעולם, וכך למשוך לפה תיירים רבים שישאירו כסף רב בעסקים המקומיים".

ראשת מועצה אזורית גזר, רותם ידלין הזניקה את המרוץ ואמרה:"מירוץ הבוז'ולה הוא חוויה אחרת, כזו שמפעילה את כל החושים. זו השנה השלישית שמרוץ הבוז'ולה הבינלאומי מתקיים במועצה אזורית גזר ומביא לכרמי המועצה אלפי רצות ורצים להכיר דרך הרגליים נופים חקלאיים מרחיבי נפש ולהנות מהיין המשמח שמייצרים כאן בכרמים שלנו. תודה לשר התיירות, יואל רזבוזוב, שהגיע לרוץ ולחגוג איתנו גם השנה ותודה לכל הרצים והרצות שהשקיעו, התחפשו וצבעו את המרחב הכפרי שלנו בצבעים של שמחה ואושר".

עופר פדן מייסד ומנכ"ל חברת מרתון ישראל: "חצי מרתון בוז'ולה ישראל הנו אירוע הריצה הצבעוני, הססגוני והמשעשע בעולם הריצה, שנולד בצרפת והפך ללהיט באירופה וגם בישראל. ביחד עם מרתון בוז'ולה צרפת, בחרנו במועצה האזורית גזר ויקב ברקן, לקיים את האירוע בין הכרמים במיוחד עבור קהילת הרצים של ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • מרתון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully