וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפריסין נלהבת מהביצוע: "גולארה, גולארה. אלטמן מה עשית!"

הגולאסו של הישראלי במדי א.א.ק לרנקה הדליק את האי השכן: "שער חולני". האזינו לשידור של חצי המספרת ברדיו הקפריסאי

השער של עומרי אלטמן במדי א.א.ק לרנקה נגד דינמו קייב/ספורט1

השער הנפלא של עומרי אלטמן אמש (חמישי) ממשיך לעשות כותרות. הישראלי כבש צמד ב-3:3 של א.א.ק לרנקה נגד דינמו קייב בליגה האירופית, ואת הראשון ביניהם הוא לא יישכח לעולם: חצי מספרת לרשת העליונה. בזכות הנקודה, א.א.ק הבטיחה את המקום השלישי בבית שלה, השאירה את האוקראינים בבית ותמשיך את המסע האירופי שלה בקונפרנס ליג.

בסיום המשחק, שחקני א.א.ק חגגו עם האוהדים ובתקשורת הקפריסאית הפליגו בשבחים לאלטמן ולביצוע. "אלטמן מה עשית!?", כתבו באחד האתרים ובאחר הוסיפו: "עם שער חולני, קשר פנאתינייקוס לשעבר העניק לא.א.ק לרנקה יתרון בדקה ה-26".

ב-KERKIDA כתבו: "עם החותמת של אלטמן, א.א.ק ממשיכה את המסע האירופי". גם ב-panathinaikos24, אתר של אוהדי פנאתינייקוס, נזכרו באקס, צירפו וידאו של הכיבוש והגדירו אותו כ"שער אגדי".

ככה זה נשמע ברדיו בקפריסין

השחקנים חגגו עם האוהדים

שחקן א.א.ק לרנקה, עומרי אלטמן. רויטרס
משחק בלתי נשכח. אלטמן/רויטרס

גם בעולם התלהבו מהביצוע. "הו אלוהים", נכתב ב-CBS SPORT, "עומרי אלטמן כבש בבעיטת מספרת מושלמת". גם ב"רדיו מונטה קרלו" הצרפתי התלהבו מהשער הווירטואוזי והמליצו לגולשים לצפות בשער שהולך לככב בשלל מצעדים בתקופה הקרובה וייתכן שלאורך העונה כולה.

"איך בכלל אפשר לתאר שער כזה", נכתב גם בעמוד הרשמי של הליגה האירופית ששיבח את הישראלי על ביצוע יוצא מן הכלל. ברשתות החברתיות רבים מהגולשים שיתפו את השער והפצירו "לעזוב הכל ולצפות בביצוע המושלם" והיו גם אוהדי הפועל תל אביב שנזכרו בקשר אליו הם מתגעגעים, כשהגדיל לעשות איתי גלאון שאף חיבר חמשיר ובו הוא קורא לקשר לשוב ארצה ולמדים האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully