וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "הניצחון הזה היה יותר חשוב מיפה, קונה מאזן כזה גם בהמשך"

מאמן הצהובים היה מרוצה אחרי הניצחון 74:85 על האקסית, פנאתינייקוס, אך הביע גם דאגה להמשך: "עוד לא מוצאים את השטף, נצטרך להשתפר ולעבוד על הדברים באימונים". כוכב המשחק, לורנזו בראון: "השחקנים סביבי עזרו לי מאוד"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.10/ספורט1

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) את ניצחונה הרביעי העונה והשלישי ברציפות ביורוליג כשגברה על פנאתינייקוס בתוצאה 74:85. קבוצתו של עודד קטש נותרה מושלמת בבית, ועלתה לפחות זמנית למקום השני בטבלה.

מאמן הצהובים, עודד קטש, התראיין והביע שביעות רצון מהמיקום של קבוצתו בפתיחת העונה: "הייתי קונה מאזן כזה של 1:4 מפתיחת העונה, גם למשחקים הבאים. המשחק הזה היה יותר חשוב מטוב או יפה לפעמים. אנחנו לא מוצאים את השטף עדיין, אבל קשה לנו מאוד למצוא את זה ברצף משחקים ועומס כזה. אנחנו מנסים לעבוד על זה, להשתפר באימונים. לגבי ההגנה, היו דקות שאפשר לשפר איך שאנחנו נראים והיו דקות שהיא עזרה לנו לקלוע מהצד השני".

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
עוד ערב עצום של הרכז הצהוב. לורנזו בראון/דני מרון

קטש הוסיף: "בראון ובולדווין טובים בכדורסל ובכל יום לומדים אחד את השני, הם מכבדים אחד את השני ואוהבים לשחק ביחד. לפעמים עודף פרגון עוצר אותנו, אני שמח על המחויבות הזאת, הם באמת שמחים, שניהם מאוד רוצים להצליח ומבינים שכל אחד מהם צריך יכולת גבוהה סביבו כדי להצליח. הם מחבקים את זה".

לורנזו בראון שסיפק עוד ערב עצום (22 נק', 6 ריב', 9 אס') פירגן לחבריו לקבוצה בסיום המשחק: "השחקנים עזרו לי מאוד. שיחקנו את הכדורסל הנכון הערב והיינו צריכים את הניצחון הזה. ג'וש ניבו מפלצת בצבע, הוא חשוב לקבוצה הזאת".

קפטן הקבוצה, ג'ון דיברתולומיאו הגיב לניצחון על היוונים: "הצגנו כדורסל טוב יותר בחצי השני עם הגנה טובה יותר. הקבוצה משתפרת, אנחנו טובים ברוב הרבעים ונשתפר גם מרבע לרבע וממשחק למשחק. יש לנו עוד דרך ארוכה לעבוד".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
מרוצה מאוד. קטש/דני מרון

המאמן המפסיד, דיאן ראדוניץ': "ברכות למכבי על הניצחון, שיחקו משחק טוב. בשבילנו הרבע השני היה רע מאוד הגנתית, קיבלנו החלטות רעות, מכבי ניצלו את זה. ניסינו להיות יותר נוקשים במחצית השנייה, ההגנה שלנו הייתה יותר טובה מהמחצית הראשונה, אבל איבדנו 16 כדורים ואפשרנו להם הרבה ריבאונדים בהתקפה. היו חלקים ששיחקנו טוב, אבל כמו שאמרתי לפני המשחק צריך להיות מוכן לשחק 40 דקות כאן ובפוקוס מלא, ו-16 איבודים ו-15 ריבאונדים בהתקפה של מכבי הופכים את המשחק הזה לקשה מדי כדי שננצח אותו".

בשבוע הבא תצא מכבי תל אביב לספרד ותפגוש את באסקוניה (3.11) שתשחק מחר (שישי) מול וילרבאן בניסיון להשוות את המאזן לזה של הצהובים.

מימין לשמאל: רחלי ברץ ריקס, יעקב חגואל, יונתן חלימי. עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי תל אביב,
מימין לשמאל: רחלי ברץ ריקס, יעקב חגואל, יונתן חלימי/עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי תל אביב

100 תושבי עוטף עזה, דלית אל כרמל ועוספיה ישבו יחד ביציע אוהדי מכבי תל אביב. המוזמנים הגיעו במסגרת שיתוף פעולה של המחלקה למאבק באנטישמיות וחוסן קהילתי בהסתדרות הציונית העולמית לבין מכבי תל אביב במסגרת פרויקט למען אחדות ופיוס בין מגזרים שונים בישראל.

"אחדות ישראל חשובה בכל עת, במיוחד בעת הזאת. אנחנו מודים למכבי ת"א על קירוב הלבבות שהיא מסייעת לבצע כשהיא לוקחת חלק בפרויקט חשוב זה" אומר יעקב חגואל, יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית.

גם ראש המחלקה למאבק באנטישמיות וחוסן קהילתי, רחלי ברץ ריקס הודתה לקבוצת הכדורסל. "ההירתמות של מכבי ת"א למען אחדות ופיוס בין חלקי החברה באה לידי ביטוי פעם אחר פעם, אנחנו מודים לקבוצה על לקיחת חלק בפרויקט והענקת חוויה ספורטיבית מאחדת לכל הצופים המגיעים מרקעים ותרבויות שונות בחברה הישראלית."

עוד הצטרף מטעמם ליציע האוהדים יונתן חלימי, בנה של הרופאה והגננת שרה חלימי ז"ל, שנרצחה באכזריות ברצח אנטישמי בצרפת בשנת 2017. "הצטרפותו של יונתן למשחק מציגה ומחזקת "כי כולנו עם אחד", הוסיפה ברץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully