וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן צפויה להיענש על דגלי פלסטין שהונפו נגד חיפה

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 18:36

ב"לאקיפ" פורסם שאופ"א חוקרת את אירועי המשחק וככל הנראה תשית קנס כבד על הצרפתים עקב "מסרים פרובוקטיביים ביציעים". גם המופע הפירוטכני של הירוקים יעלה ביוקר

אוהדי מכבי חיפה בפריז/וואלה! ספורט

כמעט יומיים חלפו מאז המשחק בין פריז סן ז'רמן למכבי חיפה שהסתיים ב-2:7 ביום שלישי, והתקשורת הצרפתית ממשיכה לעסוק בצורה נרחבת באירועים שהתרחשו ביציעים במהלך אותו ערב. היום (חמישי) פורסם על ידי ה"לאקיפ" כי אופ"א פתחה בחקירת האירועים וצפויה להעניש את שני המועדונים.

על פי הדיווח, אופ"א חוקרת את השלטים שהונפו ביציעי פריז סן ז'רמן שהוגדרו "פרובוקטיביים ובעלי אופי גזעני" - כשהכוונה היא כמובן לאותם שלטים שהונפו על ידי ארגוני האולטראס המקומיים, ובהם גם השלט שעליו נכתב "עזה קיימת, עזה נלחמת, שחררו את פלסטין".

הרשויות בצרפת הודיעו לפני המשחק כי תיאסר הכנסת דגלי פלסטין ליציעים, אולם עשרות הונפו מאחורי השער ונעשו מספר ניסיונות כושלים לקחת הדגלים, מכיוון שהאוהדים התנגדו והתעמתו עם כוחות האבטחה עד אשר אלו ויתרו והשאירו את הדגלים במקומם.

אוהדי מכבי חיפה בפריז. GEOFFROY VAN DER HASSELT, GettyImages
מופע שיעלה ביוקר ליעקב שחר. אוהדי מכבי חיפה/GettyImages, GEOFFROY VAN DER HASSELT

פריז סן ז'רמן גם צפויה להיקנס על הדלקת אבוקות ביציעי הקבוצה, וכמובן שגם מכבי חיפה צפויה לספוג עונש כבד בעקבות המופע הפירוטכני של הקהל הירוק שגרם לעצירת המשחק לזמן קצר בתחילתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully