וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם: "אנחנו חייבים לקחת את המשחק הזה", דריכות בבני ריינה

28.10.2022 / 11:12

מאמן מכבי נתניה יודע כמה חשוב יהיה לקבוצה שלו לחזור לנצח מחר (שבת, 19:30) את מכבי בני ריינה, במשחק שיערך ללא קהל: "נצטרך להסתדר בלי האוהדים, זה על שש נקודות". אצל האורחת אזולאי וחלאיילה ייעדרו

תקציר: בני ריינה - בני סכנין 0:2/ספורט1

מכבי נתניה

מכבי נתניה, תנסה לצאת מחר מהמשבר הגדול בו היא נמצאת, כשתארח את מכבי בני ריינה. המשחק יערך באצטדיון בנתניה וללא קהל, בשל העונש שקיבלה הקבוצה בבית הדין המשמעתי. בנתניה שמדורגת אחרונה בטבלת ליגת העל, מדברים על חשיבות המשחק, והמאמן בני לם צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, חלקם כפויים, כשפטריק טוואמסי, איתן אזולאי ורז שלמה יעדרו בשל פציעות. המגן הגרמני, פלוריאן הארטהרץ, יפתח בעמדת המגן השמאלי, כאשר יובל שדה ועומרי גאנדלמן צפויים לפתוח כבלמים לצידו של פלאמן גלאבוב. גיל יצחק יקבל את חולצת ההרכב, לצידו של איגור זלטאנוביץ', בחלק הקדמי.

"היה לנו שבוע לא קל, אבל איחדנו כוחות והיו לנו שיחות אישיות עם השחקנים", אמר המאמן בני לם לקראת המשחק. "כל השבוע עבדנו ולא היה לנו יום חופש, הכנו את עצמנו, וזה משחק על שש נקודות. אנחנו חייבים לקחת את המשחק, עם כל הכבוד שאני נותן לריינה, ויש כבוד אחרי שהם ניצחו את מכבי חיפה וסכנין. אנחנו חייבים לקחת את המשחק הזה, זה בבית שלנו, נכון שזה בלי הקהל וזו בעיה גדולה מאוד, כי הקהל היה נותן לנו עוד דחיפה, אבל נצטרך להסתדר".

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, פלאמן גלאבוב, עומרי גנדלמן, יובל שדה, פלוריאן הארטהרץ, עדן קארצב, בוריס אינו, אביב אברהם, איגור זלטאנוביץ', גיל יצחק.

ב-Winner מעריכים שמכבי נתניה תצא מהמשבר והעניקו יחס של 1.80 לניצחון שלה, לעומת 3.50 לניצחון של ריינה ו-3.00 לתיקו. הלחץ אצל היהלומים הולך וגובר אחרי הצניחה למקום האחרון, ולא מן הנמנע שהעולה החדשה והמפתיעה שכבר נמצאת במקום השביעי בטבלה תנצל זאת כדי להכניס את בני לם לבור עמוק עוד יותר.

שחקן מכבי נתניה אביב אברהם. ברני ארדוב
רוצים לברוח מהתחתית. אביב אברהם/ברני ארדוב

מכבי בני ריינה

מכבי בני ריינה שנמצאת בתקופה טובה, תתארח מחר אצל מכבי נתניה ותנסה למנוע מהמארחת להתאושש מהמשבר בו היא נמצאת. ריינה רשמה שלושה נצחונות בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, ובקבוצה ביקשו מהשחקנים להגיע בריכוז ובדריכות להתמודדות.

המאמן שרון מימר, שמקבל לאחרונה שבחים רבים על עבודתו בקבוצה, יחסר מחר את צמד החלוצים הפצועים, שלומי אזולאי ואוסמה חאליילה, שמצטרפים לאחמד עאבד שעדין לא כשיר. מימר יערוך שינויים בחלק הקדמי, כאשר לואי חלף יפתח בהרכב. מימר מתלבט בין גיא חדידה ועמית זנטי, שהצטרפו לא מכבר לקבוצה ואחד מהם צפוי לפתוח בהרכב.

"אנחנו מתכוננים בשיא הרצינות למשחק הזה", אמר המאמן מימר, "אנחנו אחרי נצחון נגד סכנין ומשחק טוב. גם אחרי הנצחון מול מכבי חיפה, הגענו למשחק מול קבוצה במקום האחרון, אז זו היתה הפועל תל אביב ונפלנו בגישה. אז רוב ההכנה הפעם, הייתה להתכונן לקבוצה טובה, שנמצאת בתקופה לא טובה, אבל היא מאוד איכותית ואמורה להיות בצמרת של הליגה. אם לא נבוא בגישה הנכונה, נחזיר גם אותם לחיים וניתן להם לנצח אותנו, מה שאנחנו לא רוצים שיקרה. צריכים להמשיך בדרך שלנו, כמו שאנחנו נראים במשחקים האחרונים - לבוא ולקחת נקודות כדי להתרחק מהתחתית".

הרכב משוער: אריק ינקו, מופלח שלאעטה, לוקאס שפנדלהופר, ניר ברדע, סמביניה, אשרף רבאח, אולכסנדר נויוק, אייזק נורטי, ריצ'רד בואטנג, גיא חדידה, לואי חלף.

טריוויה

* מכבי נתניה ללא ניצחון בשמונת משחקיה האחרונים, מאז ה-1:4 על בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה. זה הרצף הכי ארוך שלה מאז הירידה ב-2016.

* במהלך הרצף הזה נתניה מצאה את הרשת רק שלוש פעמים.

* בבית סופרת נתניה שלושה הפסדים רצופים. רצף ארוך יותר לא היה לה מאז ששת ההפסדים בסוף עונת הירידה ב-2015/16.

* מכבי בני ריינה כבשה בשבעה מתשעת משחקיה בליגת העל, ובשלושה מארבעת המחזורים האחרונים גם ניצחה. שני המשחקים היחידים ללא שער היו מול התל אביביות בבלומפילד.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: נתניה

משחקי המחזור ה-10 בליגת העל

שבת, 17:00: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד (ספורט4)
שבת, 18:45: בני סכנין - הפועל חדרה
שבת, 18:45: סקציה נס ציונה - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 19:30: מכבי נתניה - מכבי בני ריינה
שבת, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה (ספורט4)

ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה (ספורט4)

שני, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully