וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ב"מוטיבציה גבוהה לתקן". פלומן יאבד את מקומו בהרכב נס ציונה

הפתעת העונה רוצה לחזור למסלול אחרי ה-4:1 לבאר שבע. הצרפתי שלא ביצע הוראה טקטית של ניר ברקוביץ' במחזור הקודם, לא צפוי לפתוח (שבת, 18:45, ספורט3)

תקציר: הפועל חיפה - סקציה נס ציונה 1:0/ספורט1

סקציה נס ציונה

הקבוצה שרשמה במחזור שעבר ניצחון חוץ יפה נגד הפועל חיפה מקווה להמשיך ברצף התוצאות הטובות, כדי לאגור נקודות נוספות ולברוח מהתחתית. המאמן ניר ברקוביץ' יבצע לפחות שינוי אחד בחלק הקדמי, כאשר אור רויזמן או ארי מורה יפתחו על חשבונו של פרד פלומן, שלא ביצע הוראה טקטית של המאמן והוחלף במחצית המשחק נגד הפועל חיפה.

"אנחנו באים אחרי ניצחון גדול בחיפה, באים עם הרבה ביטחון", אמר המאמן ברקוביץ' לקראת המשחק. "זה משחק מול קבוצה מאומנת שקשה לשחק נגדה. עבדנו קשה וטוב השבוע ונגיע למשחק בבית שלנו ואנחנו חייבים לקחת את הנקודות".

המגן דור כוכב הוסיף: "אנחנו מגיעים מחר למשחק מאוד חשוב מבחינתנו, אחרי ניצחון גדול שעשינו ובמומנטום החיובי שאנחנו נמצאים בו. אנחנו יודעים שבכדורגל כל משחק הוא קשה, בטח בליגה הזאת. אנחנו מגיעים לשחק מול קבוצה חזקה, שעושה עד עכשיו עונה טובה. התכוננו בהתאם ונצטרך לבוא ב-100 אחוז כולם, בשיא המוכנות, כדי להביא את הנקודות. אנחנו צריכים עדיין לאגור נקודות וזה הדבר הכי חשוב מבחינתנו".

ב-Winner מעריכים שהפועל ירושלים תחזור למסלול והעניקו יחס של 2.05 לניצחון שלה, לעומת 3.00 לניצחון של נס ציונה ו-2.85 לתיקו. נכון שהירושלמים מגיעים למשחק ממרומי המקום הרביעי והעולה החדשה רק טיפסה לאחרונה מעל הקו האדום, אבל בהחלט נראה שזו הזדמנות טובה עבור ניר ברקוביץ' לאגור עוד שלוש נקודות יקרות בקרבות ההישרדות.

הרכב משוער: יוסי גינזבורג, דור כוכב, סטפן אקה, אבובקאר קייטה, סתיו ישראלי, מוחמד אוסמן, עילאי טרוסט, יוני סטויאנוב, אלמוג בוזגלו, ארי מורה, לבאן קוטאליה.

אור רויזמן שחקן סקציה נס ציונה לפני עומר סניור שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
יפתח? אור רויזמן/אודי ציטיאט

הפועל ירושלים

הירושלמים מגיעים למשחק אחרי הפסד ביתי שני העונה, 4:1 מול הפועל באר שבע, אבל עדיין בלתי מנוצחים במשחקי החוץ. הפעם הם יודעים שמול היריבה שלא הפסידה בשני המחזורים האחרונים, המשימה תהיה מאתגרת.

מאמן הקבוצה זיו אריה אמר לקראת המפגש: "הקבוצה מגיעה אחרי הפסד מאכזב בשבוע שעבר. אנחנו מגיעים למגרש שאנחנו מכירים היטב, למשחק מול קבוצה חזקה בכושר טוב מאוד. נצטרך להיות במיטבנו, ולהראות כמו שנראנו עד ממש לא מזמן כדי לחזור משם עם הנקודות. כמו שאמרתי ביום שבת - אני מקווה מאוד שנחזיר לקהל שלנו שממשיך לדחוף אותנו שבוע אחרי שבוע".

הקשר תומר אלטמן הוסיף: "כל השחקנים במוטיבציה גבוהה ויש לנו רצון גדול לתקן את התוצאה משבוע שעבר. עברנו על הסרטונים מהמשחק הקודם. ראינו מה היה טוב ומה היה פחות טוב, הבנו איפה אנחנו צריכים להשתפר ונבוא להראות את זה במשחק".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו שבע פעמים במסגרת הליגה הלאומית וכל המשחקים הוכרעו: הפועל ירושלים (אז עוד קטמון) השיגה שישה ניצחונות ואילו סקציה נס ציונה רק אחד שגם הוא היה בחוץ.

* הפועל ירושלים ניצחה בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלה. אחרי ה-1:1 במחזור השני בקרית שמונה, היא ניצחה בדרבי כאורחת ואז גברה גם על הפועל תל אביב ומכבי נתניה.

* הפועל ירושלים מצאה את הרשת בכל תשעת מחזורי הליגה עד כה - היחידה לצד הפועל באר שבע.

* ניר ברקוביץ' ניצח את זיו אריה בשני מפגשים בלאומית, שניים נוספים הסתיימו בתיקו ורק באחד ניצח מאמן הירושלמים (0:1 על הפועל אום אל פאחם לפני כשלוש שנים).

הרכבי הקבוצות

שופט: מג'ד רושרוש
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 1293

משחקי המחזור ה-10 בליגת העל

שבת, 17:00: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד (ספורט4)
שבת, 18:45: בני סכנין - הפועל חדרה
שבת, 18:45: סקציה נס ציונה - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 19:30: מכבי נתניה - מכבי בני ריינה
שבת, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה (ספורט4)

ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה (ספורט4)

שני, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully