וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי הוצג בהפועל חיפה: "יש פה אתגר גדול". כץ: "הוא הטוב ביותר"

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 13:02

המאמן מתחיל פרק חדש בקריירה: "היו לי תקופות לא נעימות בקריירה". על האיחוד עם חאתם: "יש לנו יחסים מצוינים". הבעלים הציב רף גבוה: "יש ללוי רקורד של 60 אחוזי הצלחה ואם ימשיך ככה נהיה בפלייאוף העליון"

אחרי שכבר ערך אימון בכורה והכיר מקרוב את השחקנים, רוני לוי הוצג היום כמאמנה החדש של הפועל חיפה. כזכור, לוי מונה מיד לאחר הפיטורים של ניר קלינגר, שחווה פתיחת עונה רעה מאוד והוא שילם את המחיר לאחר ההפסד מול נס ציונה במחזור האחרון. לוי שחוזהו עבר בבקרת התקציבים, יעמוד על הקווים במשחק נגד בית"ר ירושלים בשבת. במקביל המאמן בודק אופציות לתפקיד עוזר המאמן וכן שוקל את הצטרפותו של אורן ביטון. בימים הקרובים לוי צפוי לקבל החלטה סופית ואז יתברר אם המגן השמאלי מצטרף לקבוצת נעוריו.

מאמן הפועל חיפה רוני לוי. שלומי גבאי
קבוצה חדשה, אתגר חדש. רוני לוי/שלומי גבאי

יואב כץ אמר על המינוי של רוני לוי והציפיות מהקבוצה: "חיפשנו את הטוב ביותר ומצאנו את הטוב ביותר. הציפיות נשארו אותו דבר. להיות בפלייאוף העליון ולשחק באירופה. יש לנו עוד 17 משחקים ולפי הרקורד של רוני, יש לו 60 אחוזי הצלחה. לפי האחוזים האלו אנחנו נהיה בפלייאוף העליון. בשנה הבאה אנחנו מקווים שרוני יעלה ל-70 אחוזים. ואלו הציפיות. הבאנו את המאמן הטוב ביותר. בסופו של יום אנחנו נגיע ליעדים שלנו. התפקיד שלנו הוא לחבר את הקבוצה. אנחנו נגיע לפלייאוף העליון, אם תאהבו את זה או לא".

"זה תהליך ארוך. אנחנו רוצים להתרכז לא בקהל, אלא להתרכז בקבוצה. יש הרבה ציפיות, אבל אנחנו מתרכזים בהווה. היו תקופות הרבה יותר קשות, עם פחות נקודות. אני מאמין שנתגבר על זה הפעם".

רוני לוי על כך שייאלץ לאמן הפעם קבוצת תחתית: "אני מאוד שמח לחזור לעבוד. אצלי הכדורגל קודם כל בא מאהבה ואחרי זה מקצוע. היו לי תקופות לא נעימות בקריירה. גם בבית"ר וגם במכבי נתניה. יש אתגר גדול בהפועל חיפה, אני רואה מועדון עם הרבה רצון להשתפר ואעשה הכול כדי לקדם את הקבוצה".

"מהצד אתה רואה את הכדורגל ממקום אחר. היה לי את הרוגע לראות כדורגל מהעולם וגם בארץ. ראיתי גם את הפועל חיפה. יש לי מחשבות ותובנות אבל כמובן שעם הזמן הדברים יהיו יותר ברורים. צריך עוד כמה ימים כדי להיות עם הקבוצה כדי להיות מדוייק אבל יש לי הרבה תובנות".

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. שלומי גבאי
כבר ביום שבת הוא נגד בית"ר. רוני לוי/שלומי גבאי

על סגל השחקנים: "יש הרבה שחקנים שעבדו תחתיי. יש כאן סגל שחקנים טוב. שחקנים מנוסים עם איכויות שעשו משהו בכדורגל. אבל איכות לבד ושמות זה לא מספיק. קבוצה צריכה להיות ביחד ואנחנו צריכים להשתפר בהרבה פרמטרים. אני בטוח בשחקנים ומאמין בהם".

על משחק הבכורה נגד בית"ר: "זה המקצוע שלי אז אני מהר מאוד נכנס לעניינים. אנחנו מכבדים את בית"ר שהיא קבוצה במגמת שיפור. הם נראים מאוד מחוברים כרגע, אבל אנחנו נשתדל להתחבר כמה שיותר מהר. אני בטוח שהשחקנים מבינים כמה המשחק הזה חשוב".

על החיבור המחודש עם חאתם עבד אלחמיד: "יש יחסים טובים מאוד ולא חושב שיש משהו שצריך לדבר עליו בקשר אליו".

על יואב כץ: "לכל בעלים יש את הסגנון שלו. אני צריך להתאים את עצמי לבעל הבית שלי וזה בסדר".

על המועמדות של אורן ביטון: "זה לא רציני לדבר על שחקני חיזוק לפני משחק כל כך חשוב מול בית"ר ירושלים. אני לא יודע על זה".

אלון תורג'מן התייחס לירידה בכמות הקהל: "הם ידעו איתנו דברים מדהימים והוכיחו בעבר שהם יכולים להגיע בכמויות גדולות. מבטיח להם שאנחנו נחזיר להם".

על ההפסד לנס ציונה: "אותי אישית ההפסד הזה ריסק. הגעתי לנקודת שפל וזה ריסק אותי. מסתכלים קדימה ליום שבת והכי חשוב שלוש הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully