וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף נמני: "הצבנו יעד עד פגרת המונדיאל ורוצים לעמוד בו"

מאמן הפועל חדרה אופטימי לקראת המשחק מול בני סכנין (שבת, 18:45): "נשארו לנו ארבעה משחקים עד הפגרה והמטרה היא להוציא את המיטב מהמשחקים האלה". אצל המארחת שואפים גבוה: "יש לנו קבוצה שחייבת להיות בפלייאוף העליון"

מחזור 10הסתיים29/10/2022
בני סכנין
  • מלמד (26)
4:1
  • (29) חטיב
  • (31) פדידה
  • (44, פנדל) בורארד
  • (70, פנדל) בורארד
הפועל חדרה
תקציר: בני ריינה - בני סכנין 0:2/ספורט1

המחזור העשירי בליגת העל יפגיש מחר (שבת, 18:45) את בני סכנין והפועל חדרה שלא ניצחו בשני המחזורים האחרונים, כשהמארחת ספגה 2:0 ממכבי בני ריינה במחזור האחרון, כולל שני כרטיסים אדומים, בעוד האורחת סיימה בתיקו מאופס עם הפועל תל אביב.

בני סכנין

בבני סכנין דרוכים מאוד לקראת המשחק מול הפועל חדרה וזאת לאור שני ההפסדים האחרונים. אנטה פוליץ' צפוי לחזור למרכז ההגנה כאשר ז'רמי לובובאדיו צפוי להיכנס להרכב לאור ההרחקות של מרוואן קבהא ואיאהב גנאים. "זה משחק חשוב מאוד עבורנו כדי לא לקלקל את תחילת העונה הטובה", אמר שחקן בקבוצה,"יש פה קבוצה שחייבת להיות בפלייאוף העליון, ובשביל זה אסור לנו להכניס את עצמנו למשבר".

הרכב משוער: גד עמוס, עובדיה דרויש, אנטה פוליץ', מארון גנטוס, טאלב טואטחה, בירם כיאל, רועי שוקרני, ז'רמי לובובאדיו, איברהימה קונטה, ניקולאו קרדוסו, גיא מלמד.

ב-Winner מעריכים שבני סכנין היא שתצא לדרך חדשה והעניקו יחס של 1.75 לניצחון שלה, לעומת 3.75 לניצחון של חדרה ו-2.95 לתיקו. הקבוצה של אסף נמני לא כבשה בשני המחזורים האחרונים אבל נראה שהפעם יש לה הזדמנות לחלץ לפחות תיקו לאור המשבר של המקומיים, שינסו להימנע מהפסד שלישי ברציפות.

שחקן בני סכנין בירם כיאל. מאור אלקסלסי
מקווים לעצור את רצף ההפסדים. בירם כיאל/מאור אלקסלסי

הפועל חדרה

מאמן הפועל חדרה, אסף נמני, צפוי לערוך לפחות שינוי אחד בהרכב, לקראת המשחק בו תתארח מחר הקבוצה אצל בני סכנין באצטדיון דוחא. עמית יברבאום, אמור לפתוח בקישור האחורי, במקומו של הקפטן מנשה זלקה המוצהב וגם אורן סיטבון נמצא בתמונת ההרכב, אולי במקומו של תומר מכלוף. מלבד זלקה המוצהב, יחסר נמני גם את צמד הזרים, קלמן שטרום וסטיבן אלפרד שסובלים מפציעות ולא צפויים לשוב לשחק בקרוב.

"אנחנו מגיעים למשחק אחרי התיקו מול הפועל תל אביב והצלחנו לראשונה העונה לשמור על רשת נקייה", אמר המאמן נמני לקראת המשחק. "המחצית השנייה היתה קצת יותר טובה ואני מקווה שנגיע לדוחא ונמשיך ברצף הזה. אצלנו הדברים מאוד מאוד ברורים בהפועל חדרה, הגישה שלנו היא להתקדם ממשחק למשחק ולהתמקד ביריבה הקרובה שאיתה אנחנו מתמודדים, גם בידיעה שאסור לנו להסתכל יותר מדי קדימה, ומה קורה בשאר הקבוצות. הצבנו לעצמנו יעד עד פגרת המונדיאל ואנחנו חייבים לעמוד בו, ואנחנו כרגע בכיוון הזה. נשארו לנו ארבעה משחקים עד הפגרה והמטרה היא להוציא את המיטב מהמשחקים האלה".

על מכת החיסורים והעומס על הסגל הקצר: "העומס זהה לכל הקבוצות, רק שאצלנו הסגל צעיר, רענן ובמשך כל פתיחת העונה, הכנתי את הסגל לשלב הזה, עם הרבה אילתורים, כדי להגיע לתקופה העמוסה הזאת ושכל אחד ייזרק לתוך ההרכב או למשחק ויצטרך להביא מעצמו את המיטב. עכשיו חובת ההוכחה על השחקנים שבאים מהגל השני ואני בטוח שיעשו את זה כמו גדולים".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, עידו לוי, פיליפ איפולה, ג'ונתן סיסה, תומר מכלוף, עמית יברבאום, גלעד אברמוב, סמי בורארד, סער פדידה, מוחמד חטיב

אסף נמני מאמן הפועל חדרה. דני מרון
"חובת ההוכחה על השחקנים". אסף נמני/דני מרון

טריוויה

* בששת המפגשים בין הקבוצות בליגת העל היו חמישה ניצחונות של הפועל חדרה ורק אחד של בני סכנין - 0:1 ביתי בעימות האחרון משער של פביאן ספורקסלדה.

* סכנין מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים (ללא שער) ובבית הבקיעה העונה רק ב-0:2 על סקציה נס ציונה. מצד שני, היא גם ספגה רק פעמיים (בהפסדים 1:0 למכבי חיפה ומכבי תל אביב).

* סכנין ניצחה בכל משחק ובו הובילה, אבל גם הפסידה בכל משחק בו נקלעה לפיגור. חדרה, לעומתה, ידעה להשוות בשלושה מקרים ובכל זאת להשיג נקודה.

* שתי הקבוצות עדיין לא כבשו העונה מהנקודה הלבנה. כל אחת קיבלה פנדל אחד והחמיצה אותו.

הרכבי הקבוצות

שופט: יואב מזרחי
אצטדיון: דוחא
קהל: 3035

משחקי המחזור ה-10 בליגת העל

שבת, 17:00: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד (ספורט4)
שבת, 18:45: בני סכנין - הפועל חדרה
שבת, 18:45: סקציה נס ציונה - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 19:30: מכבי נתניה - מכבי בני ריינה
שבת, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה (ספורט4)

ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה (ספורט4)

שני, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully