וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: נתניה תארח את ריינה ללא קהל. הארטהרץ צפוי לחזור להרכב

27.10.2022 / 10:55

בית הדין העליון של ההתאחדות דחה את הערעור של הקבוצה, אך הפחית את הקנס. המגן הגרמני החלים, יכולתו תיבחן לקראת חלון ינואר

תקציר ה-0:3 של מכבי תל אביב על מכבי נתניה/ספורט1

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל דחה הבוקר (חמישי) את ערעורה של מכבי נתניה בנוגע לעונש שספגה הקבוצה - אירוח משחק הבית הקרוב נגד בני ריינה ללא קהל. כזכור ספגה נתניה את העונש בעקבות הדלקת אבוקות של אוהדי הקבוצה במשחק נגד הפועל באר שבע ונפסק נגדה עונש של משחק אחד ללא קהל ובנוסף קנס של 50 אלף שקל על תנאי בגין עבירה דומה בעתיד. בהרכב של שלושה דיינים - הפרופסור מיגל דויטש, עורך הדין הדוקטור יניב ואקי ועורך הדין נזי חלבי - הותיר בית הדין את העונש על כנו, אך הפחית את הקנס על תנאי ל-30 אלף שקל.

פלוריאן הארטהרץ, מגן מכבי נתניה. ברני ארדוב
עומד למבחן. הארטהרץ/ברני ארדוב

נתניה שלא ניצחה כבר שמונה משחקים ונועלת את הטבלה, תארח כאמור את בני ריינה בשבת ותנסה לצבור נקודות יקרות כדי להיחלץ מהמקום האחרון בטבלה.

בנוסף לפטריק טוומאסי ואיתן אזולאי הפצועים, ייתכן שבני לם ייאלץ להסתדר גם ללא הבלם רז שלמה, שנפצע בהפסד למכבי תל אביב, סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ובספק למשחק. המגן השמאלי פלוריאן הארטהרץ, החלים ממחלה וצפוי לשוב להרכב. עבור הארטהרץ וגם עבור שחקן הכנף אריך ברקו, נראה שהמשחקים הקרובים יהיו סוג של מבחן אחרון בטרם תתקבל החלטה סופית להחליפם בזרים אחרים בחלון ההעברות בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully