וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי ווילבקין הסביר: הסיבה שהוא כנראה לא יחזור למכבי תל אביב

אקס הצהובים התייחס לאפשרות לקאמבק בריאיון ל"באסקט ניוז", וגם דיבר על הפוסט הבעייתי של המועדון והמפגש עם האוהדים השבוע

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.10/ספורט1

ביקורו של סקוטי ווילבקין בישראל משך לא רק את תשומת לבם של אוהדי מכבי תל אביב והתקשורת המקומית, אלא גם את זו של האירופאים. שחקנה של פנרבחצ'ה התראיין אתמול (רביעי) ל"באסקט ניוז" בשידור חי באינסטגרם, ובין השאר הסביר מדוע הוא ככל הנראה לא יחזור ללבוש את הגופייה הצהובה.

"הם די התרגשו", סיפר ווילבקין על המפגש עם אוהדי מכבי. "האמת שנכנסתי לאולם מהכניסה הלא נכונה, לא ידעתי שאני אמור להיכנס דרך כניסת השחקנים, אז עשיתי את זה דרך הקהל וישר לתוך גוש האוהדים השרופים. הייתה שם ערבובייה, אשתי החזיקה כוס קולה ואני פופקורן, וניסינו לא לשפוך אותם. נתקענו בכולם. לא ידעתי אם הם הופתעו, כי כמה שעות לפני זה, העלינו תמונה מהמסעדה האהובה עלינו בתל אביב, אז אנשים ידעו שאני שם, הם לא ידעו אם באמת אגיע למשחק. זה היה מגניב".

סקוטי ווילבקין עם אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
מפגש מרגש עם הקהל הצהוב. ווילבקין/דני מרון

הגארד שכיכב כאן במשך ארבע עונות התייחס לציוץ המשונה שפורסם בחשבון הטוויטר של מכבי תל אביב לפני כשבועיים, לקראת המפגש עם פנרבחצ'ה, בו נערכה השוואה בין נתוני פתיחת העונה של ווייד בולדווין לאלה של ווילבקין - כשעד אז התקיים רק משחק יורוליג אחד. "אשתי שלחה לי את זה, ותגובתי הראשונה לא הייתה משוגעת מדי. ידעתי כמה קלעתי במשחק הראשון ושמכבי תמיד עושה את ההשוואה הזאת לפני משחקים".

"אחר כך היא הראתה לי את כל התגובות שאמרו שזה חסר כבוד, אבל לא לקחתי את זה בצורה הזאת", המשיך ווילבקין. "זה סוג של קיבל חיים משלו. אני מכיר את כולם במחלקת המדיה של מכבי, והאמת שהם התנצלו בפניי, ואני פשוט אמרתי להם שאין להם מה לדאוג".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הפוסט ה"בעייתי" של מכבי ת"א על ווילבקין

כשנשאל על חזרה אפשרית למכבי תל אביב, השחקן השיב: "הייתי חוזר, אבל אני לא יודע אם זה יקרה. הייתי אומר שזה לא סביר, בגלל איך שדברים עובדים במקצוע שלנו ובחיים. בלי להיכנס יותר מדי לפרטים, נושא המיסים לשחקנים זרים בישראל יקשה עליי מבחינה טכנית. ברור שאני עדיין אוהב את מכבי, ולא אפסול חזרה, אבל אני רואה את עצמי המון שנים בפנרבחצ'ה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully