וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתיחה הטובה ביותר בתולדות הפועל חולון: "לאף אחד לא אכפת מי יקלע"

27.10.2022 / 9:00

הסגולים ניצחו גם את גלאטסראיי 73:82, ועלו לראשונה למאזן 0:3 במפעל אירופי. גיא גודס: "השילוב בין ג'ו רגלנד לאריק גרין מזכיר לי את מה שהיה עם טיירוס מגי". מכבי תל אביב מחכה ביום ראשון

תקציר: הפועל תל אביב הפסידה 89:77 באנקרה לטורק טלקום/ספורט1

בניצחון הראשון בוורשה אפשר היה לטעון שאולי מדובר בזהות היריבה. ואז פילו אוסטנד הגיעה לישראל, וייתכן שהביתיות עזרה. אבל אחרי שגברה אמש (רביעי) גם על גלאטסראיי, הפועל חולון כבר עומדת על פתיחת העונה הטובה ביותר בתולדות המועדון בגביעי אירופה. אחרי ה-73:82 המרשים, מאזנה הוא 0:3, ואותו היא לא הצליחה לרשום באף אחת משמונה עונותיה הקודמות בשלבי הבתים של המפעלים השונים.

אחרי רבע ראשון מהוסס, שבסיומו פיגרה 18:12, אלופת המדינה פתחה מבערים ומצאה את הדרך להכניע את היריבה הטורקית - כפי שעשתה בטופ 16 בעונה שעברה כשניצחה בפער זהה (89:98). הסגולים ירו 14 שלשות ב-52%, בעוד גלא נתקעה על 11 קליעות ב-26% מחוץ לקשת. אריק גרין וג'ו רגלנד שוב להטו וחיברו 37 נקודות (22 לגרין, 15 לרגלנד), 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, בעוד קני קאדג'י תרם 11 נקודות ב-16 דקות.

"היה לנו משחק נהדר", אמר ה-MVP גרין. "יש לנו כישרון בהתקפה, אבל המפתח היה בהגנה ובריבאונד. ג'ו פתח בצורה חזקה, וכולנו הלכנו בעקבותיו. לקאדג'י היה משחק גדול, מרווין ג'ונס והיידן דלטון היו מצוינים, ובכל פעם מישהו אחר מופיע ונותן את שלו. אני מרגיש כאן טוב, וצריך לתת על זה קרדיט למאמנים ולחברים שלי. הם קיבלו אותי מהיום הראשון, ועודדו לי להיות אני עצמי. כשאתה מרגיש בנוח, אתה תשחק טוב. יש לנו קבוצה מאוד לא אנוכית. לאף אחד לא אכפת מי קולע הכי הרבה נקודות".

אריק גרין, שחקן הפועל חולון. דני מרון
"בכל פעם מישהו אחר נותן את שלו". אריק גרין/דני מרון

המאמן גיא גודס סיפר כי "כשהבאנו את אריק, ידענו שהוא שחקן חכם שעבר הכל, ושהוא יודע להשתלב ולהסתגל. חיפשנו דרך להביא את המשחק אליו. השילוב בינו לבין ג'ו מזכיר לי את השילוב שהיה בין ג'ו לטיירוס מגי בעונה שעברה. יש לנו כלים נוספים, שאנחנו לא משתמשים בהם בצורה מלאה, ואני לוקח אחריות על זה. יכולנו לנצח בהפרש גבוה יותר, ועשויה להיות לזה משמעות בהמשך".

על התפתחות המשחק אמר גודס: "היינו מהוססים בפתיחה, אבל אחר כך שינינו את המשחק עם שישה אסיסטים ואפס איבודים ברבע השני. אחת המטרות שלנו הייתה להוריד את האחוזים של הטורקים לשלוש. כפינו עליהם 42 זריקות מחוץ לקשת והם פגעו ב-26%, כשבדרך כלל הם שווים 40%. פחות אהבתי את 20 הריבאונדים שגלאטסראיי לקחה בהתקפה, ואנחנו צריכים לשפר את העבודה הקבוצתית שלנו בבוקס אאוט. הרכב שני הגבוהים שלנו, עם קני לצד מרווין, עבד טוב".

הקרב הישיר בין חולון לגלאטסראיי על המקום הראשון בבית ג', שמוביל לטופ 16 ללא סדרת פלייאין, יימשיך במחזור הבא כשהשתיים ייפגשו באיסטנבול. אלא שבארבעה שבועות יחלפו עד אז. עוד קודם תתארח האלופה ביום ראשון אצל מכבי תל אביב, וגודס יודע שהוא יזדקק לשון דאוסון, שכלל לא שותף אתמול.

"הליגה וליגת האלופות שונות לגמרי, גם מבחינת ההרכבים, כי באירופה אתה יכול לשחק עם חמישה זרים יחד. באירופה נותנים יותר להיות אגרסיביים. זו אופרה אחרת, ואנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולראות איך בונים היררכיה. זה תהליך לא פשוט, ואנחנו צריכים למצוא את האיזון עם כל האופציות שיש לנו".

אקס עירוני נס ציונה, בראיין אנגולה, תרם 18 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים בצד המפסיד, אך פגע באחוזים נמוכים (5 מ-17 מהשדה). "ביצענו המון טעויות קטנות, החטאנו מהעונשין ולא עצרנו את משחק המעבר שלהם", סיכם הקולומביאני. "נראה שתוכנית המשחק שלהם עבדה בצורה מצוינת. נסיק את המסקנות ונחכה למפגש בבית שלנו. אוהדי חולון מייצרים אווירה מדהימה, ותמיד כיף לי לחזור לישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully