וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון מרשים להפועל חולון על גלאטסראיי, שלשת ניצחון לשמחון

האלופה גברה 73:82 על גלאטסראיי במפגש בין שתי המושלמות בבית בליגת האלופות של פיב"א, 22 לגרין ו-15 לרגלנד.הפועל חיפה תשוב מאנטוורפן עם 55:56 דרמטי, ניצחון ביורופקאפ גם גליל עליון שגברה על חמניץ

תקציר: ברצלונה - טנריפה 65:67/ספורט1

אחרי שבשנתיים האחרונות עשתה צעד קדימה באירופה עם הופעות ברבע ובחצי גמר ליגת האלופות של פיב"א, הפועל חולון ממשיכה לבסס את עצמה כאחת הקבוצות הבולטות במפעל. הערב (רביעי) אלופת המדינה גברה בביתה 73:82 על גלאטסראיי הטורקית, עלתה למאזן 0:3 בבית וניצחון שלחלוטין היווה הצהרת כוונות לקראת המשך העונה האירופית.

במפעל המשני של פיב"א, היורופקאפ, הפועל גליל עליון רשמה ניצחון ביתי על חמניץ וגם הפועל חיפה ניצחה באירופה עם 55:56 דרמטי בחוץ על אנטוורפן בזכות שלשת ניצחון של עמית שמחון.

כריס ג'ונסון, שחקן הפועל חולון. דני מרון
ניצחון מרשים לחולון. ג'ונסון/דני מרון
גיא גודס, מאמן הפועל חולון. דני מרון
עדיין מושלם. גודס/דני מרון

הפועל חולון - גלאטסראיי 73:82

מצד אחד, הקבוצה שהגיע לחצי הגמר בשנה שעברה. מהצד השני, קבוצה מאחת הליגות הבכירות באירופה שמציגה לראווה כמה שמות מוכרים לאוהד הישראלי כמו אקס מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו ובריאן אנגולה שכיכב בעבר בעירוני נס ציונה.

כצפוי, ההתמודדות הייתה צמודה כבר מהפתיחה, אך סיום טוב של הטורקים לרבע הראשון העניק להם יתרון 12:18 אחרי עשר דקות. המומנטום נמשך גם בפתיחת הרבע השני, אך אז לאחר מכן חולון הפכה את התמונה עם ריצת 10:22 עד ההפסקה שסידרה לה יתרון 35:41.

אנג'לו קלויארו, שחקן גלאטסראיי. דני מרון
פרצוף מוכר. קלויארו/דני מרון
ג'ו רגלנד, שחקן הפועל חולון. דני מרון
ערב נהדר לאלופה. רגלנד/דני מרון

ברבע השלישי עלתה הקבוצה של גיא גודס ליתרון דו ספרתי אך הטורקים לחצו והקטינו ל-64:61 כשש דקות לסוף. הסגולים הצליחו לעצור את הסחף ורצו עד לסיום. הטורקים איבדו את העשתונות לקראת הסיום וספגו שתי עבירות טכניות, שסתם את הגולל על זהות המנצחת.

אריק גרין הוביל את חולון עם 22 נקודות, ג'ו רגלנד הוסיף הוסיף 15 וקני קאדג'י תרם 11. די בוסט היה הקלע הבולט של המפסידה עם 17 נקודות, בריאן אנגולה הוסיף 14 ואנג'לו קלויארו תרם 10.

ג'יילן הדסון, הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
דאבל דאבל. הדסון/מאור אלקסלסי

הפועל גליל עליון - חמניץ 73:78

אחרי ניצחון על גולדן איגל אילי מקוסובו והפסד לבאמברג, הקבוצה של ברק פלג חזרה למסלול הניצחונות ביורופקאפ, הפעם על חשבון הקבוצה השנייה בבית מגרמניה. המארחת הובילה בכפר בלום לכל אורך המחצית הראשונה, אך ראתה את האורחת משלימה מהפך ברבע השלישי. הנציגה הישראלית החזירה לעצמה את ההובלה ברבע האחרון בדרך ל-73:78 חשוב בסיום שסידר לה מאזן חיובי.

ג'יילן הדסון בלט עם דאבל דאבל של 17 נקודות ו-12 ריבאונדים, נמרוד לוי הוסיף גם כן 17 משלו.

עמית שמחון, הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
הכריע את המפגש בבלגיה. שמחון/מאור אלקסלסי

אנטוורפן - הפועל חיפה 56:55

בכרמל הגדירו את המשחק בבלגיה כמשמעותי ביותר עבורם העונה באירופה ולשמחתם זה הסתיים בניצחון דרמטי במיוחד, הודות לשלשה של עמית שמחון בשניות הסיום. המשחק לא התעלה לרמהה גבוהה בלשון המעטה ויעיד על כך הסקור הנמוך במיוחד, אבל זו גם הסיבה שהמשחק נשאר צמוד עד לסיום.

לרבע הרביעי והמכריע הגיעה הפועל חיפה של שרון דרוקר כשהיא בפיגור ארבע נקודות, אבל 17 נקודות שקלעה ב-10 הדקות האחרונות עשו את ההבדל ובעיקר השלשה של שמחון שסגרה סיפור. למזלם של האדומים, לאנטוורפן הייתה הזדמנות להכריע את ההתמודדות כמה שניות קודם לכן, אבל דריל וודסון ניסה לקלוע מחוץ לקשת, החטיא וסידר כדור אחרון לאדומים שכאמור הסתיים בשלשה של שמחון.

את קלעי הפועל חיפה הובילו ג'יילן ג'ונס וקאדים אלן עם 11 נקודות כל אחד, שמחון הוסיף 9 ו-7 נקודות קלע אנתוני היקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully