וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההערכה: "משת"פים" מקומיים עזרו לאוהדי חיפה להשתלט על היציע של פ.ס.ז'

בעלי מינויים שעשו קופה ומתווכים שסייעו ברכישת הכרטיסים: אחרי ש-6,580 ירוקים נכנסו לפארק דה פראנס, בצרפת חשפו את השיטה

אוהדי מכבי חיפה בפריז/וואלה! ספורט

גם השביעייה המלהיבה לרשת של מכבי חיפה לא מונעת מאוהדי פריז סן ז'רמן לנסות להפיק לקחים ממה שהוגדר כמחדל ביציעים. לא פחות מ-6,580 אוהדים של מכבי חיפה נכחו בפארק דה פראנס, יותר מפי 4 מכמות הכרטיסים שהוקצתה להם - ובצרפת עדיין מנסים להבין כיצד זה קרה.

אמש (רביעי) פורסם באתר "גול" מיני-תחקיר על האירועים ביציעים, כולל ציטוטים של אוהדי פ.ס.ז' שנאלצו לנדוד ממקומם הקבוע ביציעים, לאחר שאוהדי מכבי חיפה שהצליחו לרכוש כרטיסים ליציע של פ.ס.ז', רוכזו במקום אחד על ידי המאבטחים והסדרנים בניסיון למנוע עימותים בין מחנות האוהדים.

"כשהגענו לשער הכניסה כשעה לפני פתיחת המשחק, היו שם כבר מאות אוהדים של מכבי חיפה", סיפר אחד מאוהדי פ.ס.ז'. "נכנסנו לאצטדיון עם חולצות של פ.ס.ז', הלכנו למקומות הקבועים שלנו והשוטרים אמרו, 'זה שמור לאוהדים של מכבי חיפה, תעברו לצד השני'".

אוהד נוסף סיפר: "המאבטחים שאלו אותי אם אני אוהד של פ.ס.ז' או של חיפה, ואחרי שאמרתי שאני מקומי, שלחו אותי למקומות אחרים ביציע. ראינו בקצה היציע מאות אוהדים ישראלים, אז הבנו שהסדרנים מנסים לקבץ את כל אוהדי חיפה לישיבה יחד. לא הייתה מספיק הפרדה בין מחנות האוהדים, וזה היה יכול להפוך לאלים ודרמטי. למזלנו זה עבר בשלום".

אוהדי מכבי חיפה בפריז. GEOFFROY VAN DER HASSELT, GettyImages
נצלו פרצה, והשתלטו. אוהדי מכבי חיפה/GettyImages, GEOFFROY VAN DER HASSELT

אוהד של פ.ס.ז' סיפר על ה"פרצה" שהובילה ל"השתלטות" של אוהדי חיפה על היציע: מתברר שאוהדים רבים רוכשים מינויים ליציע המדובר במחיר שנע בין 680 ל-790 יורו לשנה, ומשתמשים בפלטפורמת מכירת כרטיסים יד שנייה של המועדון כדי להרוויח סכומים גבוהים מתיירים. חלק מבעלי המינויים הללו מרוויחים למעלה מ-2,000 יורו לשנה ממכירת כרטיסים לתיירים שמעוניינים לצפות במשחקים של פ.ס.ז'. "יש מאות בעלי מינויים ביציע הזה שכף רגלם מעולם לא דרכה באצטדיון. הם אלו שאיפשרו לאוהדי חיפה להשתלט על היציע", אמר אחד האוהדים.

כמו כן, על פי הערכות, האוהדים של חיפה שרכשו את הכרטיסים עשו זאת באמצעות "משתפי פעולה" צרפתים - שכן כדי להזמין כרטיסים באמצעות הפלטפורמה באתר הרשמי של הקבוצה, צריך להשתמש בכרטיס אשראי צרפתי ולרכוש אותם בתחומי צרפת.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully