וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב רוצה להיפטר מההרגל המגונה, ו"לתת את האגרוף הראשון"

הצהובים לא רוצים להיכנס לבור נגד פאו, כפי שקרה בדקות הפתיחה של משחקים קודמים. היריבה ללא הכוכב החדש? "גם ריאל לא טיילה נגדם"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.10/ספורט1

מכבי תל אביב תמשיך את עונת היורוליג שלה הערב (חמישי, 21:05) כשתארח את פנאתינייקוס במסגרת המחזור החמישי במפעל. הצהובים מדורגים במקום השישי בטבלה עד כה עם שלושה ניצחונות והפסד אחד, ואילו היריבה היוונית מדורגת במקום ה-14 עם ניצחון ושלושה הפסדים.

האווירה בקבוצה לקראת המשחק מצוינת, ובמועדון מספרים על ביטחון גבוה אצל השחקנים, שמאמינים שאפשר להמשיך את התקופה הטובה שלהם. הצוות המקצועי הדגיש כלפי השחקנים את החשיבות של התחלה טובה למשחק שלא תאפשר ליריבה לפתוח פער בדקות הראשונות, כפי שקרה לא פעם העונה. בקבוצה משוכנעים שיצליחו לעבור את המשוכה, אבל לא מצפים למשחק קל. "אנחנו לא הולכים לטייל נגדם, כמו שריאל מדריד לא טיילה נגדם", אמר אחד מאנשי המועדון אתמול.

"אני מרגיש שאנחנו צריכים להמשיך לשחק כמו ששיחקנו בשני המשחקים האחרונים", אמר ג'רל מרטין. "אנחנו צריכים לשלוח את האגרוף הראשון ולשמור על המומנטום בהמשך. האווירה בהיכל בהחלט נותנת לנו את הרעב והכוח להילחם".

שחקן מכבי תל אביב ג'רל מרטין. דני מרון
הפעם הצהובים יפתחו טוב יותר? ג'רל מרטין/דני מרון

"יהיה מאצ'-אפ גדול", הוסיף אלכס פויתרס. "יש להם שחקנים גדולים, גודאיטיס היה אחד מחבריי לקבוצה ויש להם גם את דרק וויליאמס. אנחנו עדיין מנסים להשתפר כקבוצה. ננסה להעלות הרכב טוב ולעשות הכי טוב שנוכל".

פנאתינייקוס תעלה הערב ללא הכוכב החדש שלה דוויין בייקון שחתם השבוע במועדון. הופעת הבכורה שלו תידחה לפחות בשבוע. בקבוצה היוונית נחושים לשים את התבוסה במשחק היורוליג האחרון שנערך בחוץ נגד אלבה ברלין מאחוריהם, וינסו לשלוט בקצב המשחק.

"מכבי פתחה את היורוליג נהדר עם שלושה ניצחונות ביתיים", אמר המאמן היריב דיאן רדוניץ' לקראת המשחק, "יש להם תמיכה נהדרת ומשחקים טוב מאוד. נצטרך להיות מוכנים למשחק פיזי מהפתיחה. נצטרך לשחק הגנה חזקה ולסגור לריבאונד. הם משחקים עם אנרגיות ונצטרך להשוות אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully