וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו על ההפסד: "היינו נאיבים". טרם נרשם הזר החמישי

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 23:17

הפועל תל אביב רשמה בטורקיה הפסד שני רצוף, פרנקו: "לא היינו מספיק אגרסיביים". ג'ייקובן בראון צפוי לקבל מנוחה מול קרית אתא

תקציר: הפועל תל אביב הפסידה 89:77 באנקרה לטורק טלקום/ספורט1

הפועל תל אביב ספגה הערב (רביעי) הפסד בטורקיה, ונחלה הפסד שני ברציפות. הקבוצה החלה את המסע האירופי שלה ביורוקאפ בצורה חלומית - עם שני ניצחונות שהציבו אותה בצמרת טבלת הבית, אבל הערב ירדו האדומים מעט לקרקע כשספגו את ההפסד הראשון במפעל. וזה לא היה סתם הפסד, זו הייתה תבוסה שהסתיימה בתוצאה שלא שיקפה את יחסי הכוחות במרבית שלבי המשחק.

אחרי צמצום פערים משמעותי ברבע הרביעי שהיה לפרוטוקול בלבד, הקבוצה של דני פרנקו נחלה את ההפסד השני שלה השבוע אחרי הדרבי בגמר גביע ווינר, ונכנעה 89:77 לטורק טלקום אנקרה שנצמדה אליה בטבלה עם מאזן 1:2.

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
אכזבה שנייה השבוע. פרנקו/דני מרון

דני פרנקו: "אני רוצה לברך את טורק טלקום על הניצחון. הם היו הקבוצה היותר טובה במשחק. התחלנו את המשחק טוב מהצד שלנו, אבל אחרי 4-5 דקות נתנו לרמת האינטנסיביות שלנו לרדת, לא היינו מספיק אגרסיביים. טורק טלקום ניצלה את זה.

"היינו נאיביים בכמה מהלכים, אפשרנו להם לפתוח פער גדול שהיה קשה מדי עבורנו לחזור ממנו. במחצית השנייה אני גאה בשחקנים שניסו להילחם חזק כדי לצמצם את ההפרש, עבורנו יש הרבה דברים שנצטרך לקחת מהמשחק הזה לעתיד כדי שנוכל להתקדם ממשחק למשחק".

הקבוצה תגיע מחר לישראל ותערוך הכנה קצרה מאוד לקראת המשחק הבא בליגה נגד עירוני קרית אתא ביום שבת. בקבוצה צפויים לרשום עדיין למשחק הקרוב ארבעה זרים מאחר והאדומים עדיין לא השיגו את הכסף הדרוש לרישום חמישה זרים למשחקי הליגה. הערכות הן שג'ייקובן בראון יקבל מנוחה על מנת שיוכל להגיע בכושר מלא למשחק נגד טרנטו בהיכל שלמה בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully