וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "הכנה טובה", ברקוביץ': "יכולים להגיע לפלייאוף העליון"

מאמן בית"ר ירושלים אחרי משחק ההשלמה בגביע הטוטו: "ראינו שחקנים שיכולים להשתלב בהרכב". מאמן סקציה נס ציונה אופטימי: "הליגה היא הלחם והחמאה, ההפרש משש הראשונות חמש נקודות"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 26.10/ספורט1

שלב הבתים בגביע הטוטו הגיע הערב (רביעי) לסיומו אחרי שבית"ר ירושלים וסקציה נס ציונה נפרדו ב-1:1 במשחק ההשלמה באצטדיון טדי, בסיומו נקבעו משחקי הדירוג. עבור שתי הקבוצות הייתה זו בעיקר הכנה טובה לקראת שבת בליגת העל, כאשר בית"ר ירושלים תארח את הפועל חיפה ואילו סקציה נס ציונה תארח את הפועל ירושלים.

יוסי אבוקסיס העניק מנוחה כמעט לכל השחקנים שפתחו בהרכב בשבת בניצחון על אשדוד ועל השימוש בשחקני הסגל הרחב אמר בסיום: "שותפו שחקנים שלא שיחקו הרבה העונה, היו שחקנים שביקשו להתחלף וכבר לא נשארו לי חילופים - בסך הכל זה היה כמו משחק אימון טוב. היה בסדר גמור. היום הייתה לנו אופציה לראות שחקנים שיכולים לשחק בהרכב והיה חשוב לתת להם דקות ולראות אותם. אנחנו אחרי שני משחקים טובים, אבל פתיחת העונה הרעה שלנו גרמה לנו להיות במקום לא טוב ובשבת אנחנו נגד קבוצה שהחליפה מאמן. הייתה לנו נפילה היום, אבל זו הייתה הכנה טובה לשבת וראינו שחקנים שיכולים להשתלב בהרכב".

יוסי אבוקסיס לצד אבישי כהן, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
נתן את הבמה לצעירים. אבוקסיס/קובי אליהו

לאחר מכן התייצב בעמדת הראיונות הקשר שי אייזן, שעלה מהספסל להופעת בכורה בבית"ר ירושלים ובכלל העונה אחרי שעבר מהפועל תל אביב למ.ס. אשדוד ובמהרה קיבל הודעת שחרור: "הרגשתי טוב לחזור לשחק אחרי כמה חודשים בחוץ. אין יותר כיף מלרוץ ולנשום כדורגל. ייקח לי זמן להיכנס לכושר, אבל היום שיחקתי 30-35 דקות ואני מרגיש טוב ולאט לאט חוזר. עורכי הדין שלי מטפלים במה שקרה בקיץ וזה היה לא פשוט, אבל אין לי סיבה להתעסק בעבר - זה הזמן שלי להוכיח את עצמי בבית"ר".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ארי מורה ושחקני סקציה נס ציונה חוגגים שער. קובי אליהו
שני שערים בארבעה ימים. מורה/קובי אליהו

מן העבר השני, סקציה נס ציונה סופרת משחק רביעי ללא הפסד בכל המסגרות ועל כך אמר מאמנה ניר ברקוביץ': "אנחנו עם הפנים למשחק נגד הפועל ירושלים בשבת ונקווה להשיג תוצאה טובה. זה היה משחק טוב לשחקנים שלא קיבלו דקות והיום הייתה להם הזדמנות. השחקנים מקבלים ביטחון ממשחק למשחק ונראים יותר טוב, הליגה היא הלחם והחמאה שלנו וההפרש מהפלייאוף העליון הוא כבר 5 נקודות, אז הכל אפשרי".

על שני שעריו של ארי מורה בארבעת הימים האחרונים: "הוא שחקן טוב ולא סתם הבאתי אותו מבני סכנין. היה לו חודש לא טוב ואני מקווה שהוא עכשיו נכנס לעניינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully