וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום חלש למקומיים: הצוותים הישראלים נפלטו מהעשירייה הראשונה

היום השלישי של אליפות העולם במפרשיות 470 שנערכת בישראל לא האירה פנים לצמדים המקומיים, ופרט לפסגה כל תמונת המובילים משתנה

קליפ סיכום היום בספורט, 26.10/ספורט1

אליפות העולם בשייט במפרשיות 470 שנערכת בישראל נכנסה היום (רביעי) ליומה השלישי ונראה כי שם המשחק הוא יציבות. למעט הצוות הגרמני של לואיז וואנזר ופיליפ אוטנרייט, ששומרים על המקום הראשון כבר מהיום הראשון, השתנתה תמונת המובילים לחלוטין.

אצל הצוותים הישראלים בתחרות נרשם יום חלש, שהוציא את שני הצוותים מהעשירייה הראשונה. ניתאי חסון ונועה לסרי נמצאים כעת במקום ה-17 הכללי, אחרי שבשיוט הראשון סיימו במקום השישי ובשיוט השני ביצעו כמה החלטות טקטיות שהתבררו כשגויות וסיימו במקום ה-16. כרגע במאזנם 55 נקודות והם במרחק שמונה נקודות בלבד מהמקום העשירי, המוביל לשיוט המדליות ביום שבת.

הצוות של גיל כהן ונועם חומרי הדרדר היום למקום ה-18, לאחר שכבר היו במקום השמיני אתמול, לאחר שנאלצו לפרוש בשיוט השני של היום עקב חלק בסירה שנשבר במהלך השיוט.

שייט אליפות העולם. גל פרידמן,
אליפות העולם בישראל/גל פרידמן

הקפיצה הגדולה של היום היא של הצוות הצרפתי של קאמי לקרואה וג'רמי מיניון, שסיימו את שני שיוטי היום במקום השני ורשמו את העליה הגדולה מהמקום העשירי אתמול עד למקום השני היום. הצוות מורכב ממדליסטית אולימפית ואלוף עולם, אך הוא הורכב לפני תקופה קצרה בלבד וזו התחרות הבינלאומית הראשונה שהם מקיימים ביחד. קאמי היא אשתו של המאמן הלאומי הישראלי, גידי קליגר, ולפני חמישה חודשים ילדה את ביתם השניה.

בשלב זה של התחרות, כשלפניהם עוד ארבעה שיוטים, מפגר הצוות הצרפתי אחרי מובילי התחרות בשש נקודות בסך הכל, כך שהתחרות פתוחה לחלוטין בשלב זה. וואנזר ואונטרייט ממשיכים להפגין יכולות מצויינות ומסיימים את שיוטי היום במקומות 6 ו-4.

גם הצוות האוסטרי והגרמני שהחלו את היום במקומות 2 ו-3 לא הצליחו לשמור על יציבות וירדו למקום השביעי והרביעי, כאשר הצוות הספרדי של ג'ורדי הרננדז ונורה קאבוט נכנסים למקום השלישי הכללי. באופן כללי האליפות הנוכחית עומדת בסימן שליטה אירופאית מוחלטת בעשרת הגדולים, לאחר שנים בהן אוסטרליה הובילה את העולם בדגם ה-470.

  • עוד באותו נושא:
  • שיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully