וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:1 בין אוסטריה וינה ללך פוזנן, נאתכו הפסיד בניס וסבע בישל

קונפרנס ליג: הפולנים לא הצליחו לנצח באוסטריה והותירו להפועל באר שבע סיכוי להעפיל לשלב הבא. 90 דקות לישראלי ב-2:1 של פרטיזן בלגרד בצרפת, סיבאספור והחלוץ הביסו 0:3 את קלוז', רפאלוב הוחלף בתיקו של אנדרלכט

קליפ סיכום היום בספורט, 26.10/ספורט1

בדומה לשאר המפעלים האירופיים, גם שלב הבתים של הקונפרנס ליג נכנס אל שלבי ההכרעה, כאשר הערב (חמישי) נערך המחזור ה-5. כידוע, הקבוצות שיסיימו בראש כל בית יעפילו לשלב הבא ואילו הקבוצות שיסיימו במקום השני ימשיכו למשחקי הפלייאוף מול הנושרות מהליגה האירופית.

בזמן שהפועל באר שבע סחטה נקודה יקרה בספרד ב-2:2 נגד ויאריאל ומאמנה החדש קיקה סטיין, החזיקה מחזיקת הגביע הישראלי אצבעות לאוסטריה וינה, שלשמחתה סחטה 1:1 מלך פוזנן. עוד במשחקים המוקדמים של הערב, ביברס נאתכו השלים 90 דקות בהפסד של פרטיזן בלגרד בצרפת 2:1 לניס. לאחר מכן, דיא סבע בישל בניצחון המוחץ של סיבאספור, ווסטהאם הבטיחה את ראשות הבית ועידו שחר לא שותף בהפסד אפולון.

לוקה יוביץ', חלוץ פיורנטינה. Gabriele Maltinti, GettyImages
הסגולים לא תלויים בעצמם בקרב על ראש הבית. יוביץ'/GettyImages, Gabriele Maltinti

בית'

פיורנטינה - איסטנבול בשאקשהיר 1:2

בקרב בין שתי הקבוצות הראשונות בבית ושכבר הבטיחו את המשך דרכן במפעל, יצאו הסגולים מפירנצה עם ידם על העליונה וכך נצמדו לטורקים עם 10 נקודות לכל אחת לקראת מחזור הסיום - כשהיתרון במפגשים בין הקבוצות הוא של הטורקים שניצחו 0:3 במפגש הראשון. דניאל אלקסיץ הבקיע לזכות הטורקים בדקה ה-15, אך לוקה יוביץ' (26 ו-62) עם צמד השלים מהפך. במחזור האחרון פיורנטינה תתארח אצל ר.פ.ס, הלטבית, הטורקים יארחו את הארטס בידיעה שניצחון יבטיח להם את הפסגה.

הארטס - ר.פ.ס 1:2
להארטס: לורנס שנקלנד (3), אנדי הולידיי (12). לר.פ.ס: קווין פרישנביכלר (39)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מנואל לנסיני, קשר ווסטהאם. Craig Mercer, GettyImages
ניצחון והבטחת המקום הראשון. לנסיני חוגג/GettyImages, Craig Mercer

צפו בתקציר הניצחון של ווסטהאם על סילקבורג

תקציר: ווסטהאם - סילקבורג 0:1/ספורט 1

בית ב'

אנדרלכט - סטיאווה בוקרשט 2:2

ליאור רפאלוב פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-61 ב-1:1, בלעדיו קבוצתו שבה ליתרון ולצערה וספגה שוויון דרמטי משער של ג'ויסקים דאווה (82), שהותיר אותה במקום השלישי ובסכנת הדחה מהמפעל. יארי ורשארן כבש ראשון בדקה ה-38, אבל סטיאווה בוקרשט השוותה משער של אנדראה קומפאיינו בדקה ה-60, רגע לפני שרפאלוב הוחלף. יאן ורטונגן הוותיק השיב את אנדרלכט ליתרון בדקה ה-75, אבל שבע דקות אחר כך גם הבלם של הרומנים כבש וסיבך את אנדרלכט. ווסלי הודט שהתעמת עם רפאלוב פתח בהרכב והשלים 90 דקות, סטיאווה כבר לא יכולה לעלות שלב.

ווסטהאם - סילקבורג 0:1

הפטישים ברחו מתחתית הפרמיירליג והיום הם גם הבטיחו את פסגת הבית ואת הכרטיס לשלב הבא. את השער היחיד מול הדנים כבש מנואל לנסיני בכדור עונשין מ-11 מטר, במשחק בו דייויד מויס הרשה לעצמו להעניק מנוחה למספר מכוכביו, ביניהם דקלאן רייס וג'אנלוקה סקמאקה שרק עלו מהספסל וכן ג'רוד בואן, קורט זומה וארון קרסוול שכלל לא שותפו. סילקבורג נותרה במקום השני ותלויה בעצמה, במחזור הסיום תארח את אנדרלכט בקרב על המקום השני שבו גם נקודה תספיק לה.

מיקאל אישק, שחקן לך פוזנן. רויטרס
אישק חגג, אבל זה לא הספיק ללך פוזנן/רויטרס

צפו בתקציר התיקו בין אוסטריה וינה ללך פוזנן

תקציר: אוסטריה וינה - לך פוזנן 1:1/ספורט 1

בית ג'

אוסטריה וינה - לך פוזנן 1:1

הפועל באר שבע אמנם ללא ניצחון גם בתום המחזור החמישי, אבל לשמחתה גם לך פוזנן לא הצליחה לנצח בווינה ועל כן הקרב על המקום השני בבית עדיין פתוח. ניצחון של לך פוזנן היה גומר את הסיפור והפולנים כבר עלו ליתרון משער של מיקאל אישק בדקה ה-48, אבל ג'אן קלש בדקה ה-70 קבע חלוקת נקודות. אוסטריה וינה עם 2 נקודות בלבד במאזנה וכבר לא תוכל להעפיל שלב, מתן בלטקסה ישב על הספסל ולא שותף. הפולנים צריכים לנצח את ויאריאל כדי לסיים במקום השני ולעבור שלב, אחרת יהיו תלויים בתוצאת המשחק של הפועל באר שבע נגד אוסטריה וינה.

שחקן פרטיזן בלגרד ביברס נאתכו. רויטרס
כמו מכבי תל אביב, גם נאתכו וחבריו נכנעו בצרפת/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון של ניס על פרטיזן בלגרד

תקציר: ניס - פרטיזן בלגרד 1:2/ספורט 1

בית ד'

ניס - פרטיזן בלגרד 1:2

ניקולא פפה שהגיע לניס בקול תרועה רמה כבש ראשון בדקה ה-29, הסרבים חזרו משער של ריקרדו גומס בדקה ה-74 והשוויון החזיק מעמד שלוש בלבד כי אז מריו למינה הכריע את ההתמודדות וסידר לניס את ראשות הבית, כשלמעשה היא ופרטיזן בשוויון עם 8 נקודות כל אחת.

סלובצקו - קלן (נדחה)

המשחק שאמור היה להיערך בצ'כיה נדחה למחר ב-13:00 בעקבות ערפל כבד שלא איפשר את קיומו. תחילה נדחתה ההתמודדות בחצי שעה ולאחר מכן המתינו הצדדים זמן נוסף, אבל לא ניתן היה לקיים את המשחק בתנאי מזג האוויר הנוכחיים והקבוצות ייפגשו שוב מחר בצהריים.

בית ה'

ואדוץ - אלקמאר 2:1
לוואדוץ: ניקולס האסלר (77). לאלקמאר: מילוש קרקז (50), מירון ואן ברדרודה (75)

דניפרו - אפולון לימסול 0:1

עידו שחר ישב על הספסל ולא שותף, אלופת קפריסין הפסידה 1:0 והודחה סופית לאור פער של שש נקודות שפתחו האוקראינים שבמקום השני - רחוקים שתי נקודות מהמוליכה אלקמאר שאצלה יתארחו בשבוע הבא. מי שהכריע את המפגש שנערך בסלובקיה הוא אולכסנדר פיחליונוק בדקה ה-45.

בית ו'

מולדה - דיורגורדן 3:2
למולדה: אולה ברינהילדסן (6), מרקוס אנדרה קאסה (21). לדיורגרדן: ויקטור אדברדסן )44), ג'ואל אסורו (67), חאריס רדטינאץ' (77).

שמרוק רוברס - גנט 1:1
לשמרוק: רורי גפני (3). לגנט: יון-סוק הונג (74)

דיא סבע, חלוץ סיבאספור. באדיבות סיבאספור, עמוד הטוויטר, אתר רשמי
בכושר מעולה. סבע/אתר רשמי, באדיבות סיבאספור, עמוד הטוויטר

צפו בתקציר הניצחון של סיבאספור על קלוז'

תקציר: סיבאספור - קלוז'/ספורט 1

בית ז'

סיבאספור - קלוז' 0:3

דיא סבע לא כבש, אבל בישל את השער השלישי והאחרון של קבוצתו שבזכות הניצחון נותרה לבדה בראש הבית עם 10 נקודות במאזנה, אבל הדרמה תגיע לשיאה בשבוע הבא כאשר הטורקים יתארחו בצ'כיה אצל סלביה פראג שבמאזנה 7 נקודות והיא מדורגת שלישית על אף שלה ניקוד זהה לשל קלוז' הרומנית, שבמחזור הסיום תארח את בלקאני. לטורקים כבשו מוסטפא יטאבארה (22), מקס גראדל (65) ויטאבארה השלים צמד מבישול של הישראלי.

בלקאני - סלביה פראג 1:0
לסלביה: אונדריי לינגר (75)

בית ח'

באזל - ז'לגיריס 2:2
לבאזל: אנדי דיוף (2), אנדי זקירי (18). לז'לגיריס: מתיאס אוייווסי (42, 62).

סלובן ברטיסלבה - פיוניק 1:2

המקומיים עוד פיגרו 1:0 לקראת שש הדקות האחרונות, אבל אז גוראם קאשיה ואריק רמירס כבשו שני שערים תוך דקה, המהפך הושלם והסלובקים עלו לראש הבית בזכות חלוקת הנקודות בין באזל לז'לגיריס. יוג'ניו קוקיוק בפנדל העלה את פיוניק ליתרון זמני בדקה ה-64. סלובן כרגע בפסגה עם 8 נקודות, כמו באזל, ושלישית מדורגת פיוניק עם 6 ואילו ז'לגיריס עם 5 - אבל גם הליטאים עדיין יכולה להעפיל שלב לאור העובדה שבמחזור הסיום יארחו את סלובן, מולה סיימו ב-0:0 בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully