וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקי? הפוך: הפועל תל אביב הפסידה 89:77 באנקרה

אחרי ההפסד בדרבי בגמר גביע ווינר, השבוע המאכזב של האדומים נמשך עם הפסד ראשון ביורוקאפ אחרי שלא היוו תחרות ליריבה במשך רוב שלבי המשחק. 20 לגינת

תקציר: הפועל תל אביב הפסידה 89:77 באנקרה לטורק טלקום/ספורט1

הפועל תל אביב החלה את המסע האירופי שלה ביורוקאפ בצורה חלומית - עם שני ניצחונות שהציבו אותה בצמרת טבלת הבית. הערב (רביעי) ירדו האדומים מעט לקרקע כשספגו את ההפסד הראשון במפעל. וזה לא היה סתם הפסד, זו הייתה תבוסה שהסתיימה בתוצאה שלא שיקפה את יחסי הכוחות במרבית שלבי המשחק.

אחרי צמצום פערים משמעותי ברבע הרביעי שהיה לפרוטוקול בלבד, הקבוצה של דני פרנקו נחלה את ההפסד השני שלה השבוע אחרי הדרבי בגמר גביע ווינר, ונכנעה 89:77 לטורק טלקום אנקרה שנצמדה אליה בטבלה עם מאזן 1:2.

הפתיחה הייתה מבטיחה כאשר תומר גינת וקסבייר מנפורד הובילו את האדומים ליתרון 7:15 מוקדם, אך מאז התעוררו הטורקים שעשו ככל העולה על רוחם בצבע. תוך זמן קצר מאוד, האורחת מצאה עצמה בפיגור דו ספרתי, משם היא לא באמת הצליחה לחזור עד לסיום. ההפרש בשיאו כבר הגיע ל-25 נקודות, ורק צמצום מאסיבי של ההפרש בדקות האחרונות שהיו לפרוטוקול בלבד מנעו תבוסה גדולה.

תומר גינת היה נקודת האור של המפסידה עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים, ג'ורדן מקריי הוסיף 19 משלו. ג'ייקובן בראון, שהחמיץ את ההפסד בדרבי בגמר גביע ווינר בראשון האחרון וניסה לשחק למרות הכאבים בקרסול, היה חלש מאוד וקלע שתי נקודות בלבד ב-27 דקות. אקסל בוטיילה הוביל את המנצחת עם 18 נקודות, אקס האדומים טייריק גונס הוסיף 13.

ג'ייקובן בראון, הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
לא הסכים לוותר על המשחק בטורקיה. בראון/מאור אלקסלסי

מהלך משחק

רבע 1: ג'ייקובן בראון שם מאחוריו את הפציעה ועלה בחמישייה, אך דווקא חברו לקו האחורי, קסבייר מנפורד, היה זה שעלה ראשון על הלוח וקבע 0:3 מחוץ לקשת. תומר גינת החטיא פעמיים מהעונשין בדקות הראשונות, אך הוא קלע שני סלים רצופים לשתי נקודות וגרם לטורקים להזעיק פסק זמן כשהם בפיגור 10:2. אנקרה חזרה נהדר מפסק הזמן עם שלשה של ג'ריאן גרנט, ומיד לאחר מכן אונג'ל רידבאן חטף לבראון במרכז המגרש והקטין ל-10:7. התגובה האדומה הייתה מהירה, כאשר שלשה נהדרת של מנפורד העלתה את האדומים ל-7:13. ג'ורדן מקריי קבע 13:19 אדום, ספג עבירה טכנית בעקבות ה"חגיגה" אחרי הסל, והדבר נתן את האות לחזרה של הטורקים. המארחת סגרה את הרבע עם ריצת 4:17, ורק קליעות עונשין של מקריי צימקו. 21:24 לאנקרה אחרי עשר דקות.

רבע 2: המומנטום לא פסק גם בפתיחת הרבע השני ושלשה של אקסל בוטיילה קבעה יתרון דו ספרתי ראשון במשחק - 25:36 - ריצה של 8:29. שלשות של מקריי ובר טימור צימקו את הפער, ג'יי פי טוקוטו הקטין מהעונשין לארבע בלבד, אבל אז אנקרה ברחה שוב ושלשה של גרנט קבעה 36:47. בוטיילה הרותח צלף מחוץ לקשת וקבע 38:52, סל ועבירה של טייריק ג'ונס קבעו את הפרש השיא ותוצאת המחצית - 40:55.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל תל אביב ג'ורדן מקריי. קובי אליהו
בלט במחצית הראשונה, אך זה לא מנע פיגור דו ספרתי. מקריי/קובי אליהו

רבע 3: גינת ומנפורד הראו סימני התאוששות אצל האדומים, אך הם החזיקו מעמד זמן קצר מאוד והטורקים פתחו מבערים. שתי שלשות של ארקן ילמאז קבעו 52:70, ולמרות שגינת הגיב עם מספר סלים, הפועל תל אביב לא הצליחה להתקרב וסיימה את הרבע בפיגור 73:56.

רבע 4: פחות מדקה לתוך פתיחת הרבע האחרון, ההפרש חצה את רף 20 הנקודות לראשונה במשחק עם שני סלים רצופים של רידבאן. אנקרה לא הורידה רגל מהגז ושלשה של בוטיילה הנהדר הגדילה ל-60:85. האדומים קיזזו משמעותית מהפער עם סדרת סלים של מקריי ומנפורד, ובסוף האדומים הפסידו 89:77 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully