וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייקדאון: קבלו את האלוף החדש

בפרק 128 של פודקאסט הלחימה "טייקדאון" ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה סיכמו את אירוע UFC 280 שהיה עמוס באירועים משמחים ושנויים במחלוקת

בפרק 128 של פודקאסט הלחימה "טייקדאון" ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה סיכמו את אירוע UFC 280 שהיה עמוס באירועים משמחים ושנויים במחלוקת, והתמקדו באלוף החדש במשקל קל איסלם מחצ'ב שסיפק תצוגת תכלית מרשימה מול האלוף לשעבר צ'רלס אוליביירה, שהשאירה המון לסתות שמוטות ותהיות מי יכול לעצור את היורש של חאביב נורמאגומדוב.

בנוסף, ארקדי ועידו התייחסו לאלג'מין סטרלינג ששוב הצליח להגן על התואר במשקל תרנגול בצורה שנויה במחלוקת לאחר שהסתבר שטי.ג'יי דילשאו הגיע לקרב עם פריקות כתף מרובות, וגם במהלך הקרב הכתף של האלוף לשעבר יצאה ממקומה פעמיים והשאירה את הדרך לאלוף לניצחון קל.

וגם, הם דיברו על הקרב בין פיטר יאן לשון אומיילי שגרר המון תגובות זועמות לאחר הניצחון בהחלטה חצויה והשנויה במחלוקת של האמריקאי המוחצן על האלוף לשעבר במשקל תרנגול. ארקדי ועידו הצליחו להשיג את דעתו המקצועית של סקוט מיינדהארט, אחראי הפן המקצועי של ההתאחדות העולמית IMMAF, שהסביר זוויות שונות לשיטת הניקוד החדשה של צוותי השיפוט.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully