וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובה של המנורה: זה הזמן להחזיר להרכב את שחקני בית"ר?

אספרייה וניקולאסקו מייצרים גולים, ההגנה מתחילה להתייצב. האם הגיע הזמן להאמין בחבר'ה של אבוקסיס? וגם - המלצות השבוע

תקציר: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים 2:0/ספורט1

בית"ר ירושלים חוזרת ובגדול. אחרי שני ניצחונות שבהם שמרו על רשת נקייה, השחקנים של יוסי אבוקסיס מתחילים להראות שהם שייכים לליגת העל. יון ניקולאסקו ודנילו אספרייה אחראים ל-9 מ-11 השערים שכבשה הקבוצה העונה, ונראה כעת שלהרכיב אותם בליגת החלומות זה הכרח. האם כדאי לקחת גם שחקני הגנה? תנו לזה עוד קצת זמן.

לבית"ר יש השבוע משחק לא פשוט מול הפועל חיפה שתגיע עם מאמן חדש, רוני לוי. שם אנחנו שמים עין על אלון תורג'מן, שאולי אולי יחזור לעצמו בטדי.

יון ניקולאסקו, שחקן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
חובה להרכיב. ניקולאסקו/לירון מולדובן

ומה קורה ביתר המשחקים?

מכבי חיפה תארח את מ.ס. אשדוד. אחרי השביעייה בפריז, האלופה לא יכולה להרשות לעצמה למעוד בליגה. אנחנו הולכים במשחק הזה על אקס אשדוד דין דוד, שבמידה שיפתח בהרכב יכול בהחלט לחגוג.

בני סכנין תתמודד עם הפועל חדרה, שתי קבוצות שלא פשוט להתנבא לגביהן. סכנין מגיעה אחרי שני הפסדים, ואנחנו חושבים על גיא מלמד כאופציה לא רעה פה.

סקציה נס ציונה - הפועל ירושלים. כבוד לניר ברקוביץ', שעושה פלאים עם נס ציונה. אנחנו מציעים לשים עין על פרדי פלומן מנס ציונה ועל גיא בדש מירושלים, שרוצה לחזור למסלול הניצחונות לאחר התבוסה הביתית להפועל באר שבע.

מכבי נתניה תארח את בני ריינה, במשחק שבו ניצחון של בני לם הוא בגדר חובה. הנתנייתים מגלים יכולת מאוד נרפית, ולמרות זאת כדאי לשבץ בהרכב שלכם את איגור זלטאנוביץ'.

הפועל תל אביב תארח ללא קהל את עירוני קרית שמונה. אחרי ה-0:0 המרשים מול הפועל חדרה, הישאם לאיוס יכול לחזור למסלול, כשבצד השני ספסול של איתמר שבירו יהיה בגדר פשע.

ולסיום, הפועל באר שבע מארחת את מכבי תל אביב במפגש לוהט בטרנר. ערן זהבי חוזר לכושר וכדאי מאוד לשקול את הצבתו בהרכב הצהוב, כשמהצד המארח רותם חטואל הפך למניה הבטוחה של באר שבע וגם שלכם.

היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד. אל תחכו לדקה ה-90, תתחילו לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully