וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של קטש מול פאו: "להאריך את הרוטציה". הפיינל פור ייערך בדובאי?

26.10.2022 / 12:10

מכבי תל אביב תארח את פנאתינייקוס (חמישי, 21:05), המאמן דורש מעצמו "ניהול דקות טוב יותר" ולא מתרגש מהמפגש עם האקסית: "אני לא הסיפור". בייקון לא טס עם הירוקים, קובנה עדיין המועמדת המובילה לאירוח הפיינל פור

קליפ סיכום היום בספורט, 26.10/ספורט1

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (חמישי, 21:05) כשהצהובים יארחו בהיכל מנורה את פנאתינייקוס מיוון. מכבי מגיעה למשחק מהמקום השישי עם שלושה ניצחונות והפסד בודד ואילו היוונים מדורגים במקום ה-14 עם ניצחון אחד ושלושה הפסדים.

במכבי ניצלו את הימים מאז הזכייה בגביע ווינר ביום ראשון כדי להתרענן, לנוח וגם להתרכז ביריבה היוונית שבה הם ממש לא מקלים ראש. בקבוצה יודעים שאמנם פאו לא נחשבת מאריות המפעל, אך "קבוצה שכמעט וניצחה את ריאל מדריד ומונאקו, וגברה על הכוכב האדום בלגרד בחוץ לא יכולה להיות קלה לפיצוח", כך מספרים במועדון בימים האחרונים.

בצד המקצועי צפוי עודד קטש שוב לחלק את הדקות בין לורנזו בראון ו-ווייד בולדווין בעמדת הרכז כדי שאם המשחק יגיע לדקות ההכרעה השניים לא יהיו בעומס גדול מדי. ג'יילן אדאמס אמור לקבל קצת יותר דקות, ובעמדות הפנים יתחלקו בדקות המשחק ג'וש ניבו, אלכס פויתרס ורומן סורקין כשהשלושה נמצאים בכושר יוצא מן הכלל.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
יריבה מוכרת במיוחד. עודד קטש/דני מרון

"אין לזה באמת משמעות מיוחדת עבורי", אמר קטש על המפגש עם האקסית. "אני לא הסיפור פה, יש משחק יורוליג חשוב וחשוב לשמור על הבית. אין משחקים קלים ביורוליג, חשוב לנו בדרך הזו לאסוף את הניצחונות, בטח בתחילת העונה. פאו התחזקה בכמה שחקנים משמעותיים, נייט וולטרס חזר מפציעה, ואמנם קשה לדעת מול מי בדיוק נשחק מחר אבל צריך להיות מוכנים לכל התרחישים".

קטש הוסיף: "שאלת השאלות היא איך שומרים על יציבות תוך כדי משחק. קשה לשים את האצבע על הסיבות, יש ענייני עייפות, אולי ניהול דקות טוב יותר, אבל אנחנו לא הקבוצה היחידה שזה קורה לה. במשחקים האחרונים גילינו אופי בדקות שהיו ירידות. אנחנו צריכים להאריך את הרוטציה ולקבל עוד שחקנים לדקות יותר משמעותיות, זה חשוב מאוד".

פנאתינייקוס נמצאת כבר כמה שנים מחוץ לצמרת האירופית, ולפני שנתיים התקרבה לניצחון בהיכל מנורה עם משחק בלתי נשכח של נמנייה נדוביץ'. הקבוצה של דיאן רדוניץ' מגיעה להיכל עם שני אקסים של מכבי תל אביב - נייט וולטרס ודריק וויליאמס, אך ללא החיזוק המרשים שחתם בקבוצה בשישי האחרון - דוויין בייקון ששיחק אשתקד במונאקו. הפורוורד האמריקאי לא טס עם הקבוצה היוונית לישראל, לא ישחק מחר נגד מכבי תל אביב, והוא צפוי לערוך את הבכורה ביורוליג בשבוע הבא כאשר הירוקים יארחו את פרטיזן בלגרד.

את פאו מוביל עד כה וויליאמס עם 14.3 נקודות אך גם מריוס גריגוניס, הסנטר ארטוראס גודייטיס והרכז פריס לי קולעים בספרות כפולות. שחקנים נוספים מובילים הם הגארד-פורורד הפולני הנהדר מתיוש פוניטקה, ששלח את נבחרת ישראל הביתה באליפות, והיוונים יורגוס פפאיאניס ולפטריס בוכורידיס.

* עוד ביורוליג: על פי דיווחים ביבשת, דובאי היא אחת המועמדות לארח את הפיינל פור של המפעל בעונה הקרובה. כזכור, היורוליג נמצאת במגעים לשיתוף פעולה עם אנשי עסקים מדובאי, שאמורים להזרים סכומי כסף לא מבוטלים. קובנה עדיין נחשבת למועמדת המובילה לאירוח הפיינל פור השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully