וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליי תומפסון התרברב בטבעות האליפות, בארקלי עקץ: "הוא מזדקן, ומתוסכל"

דווין בוקר חשף את הטראש טוק שגרם להרחקה הראשונה בקריירה של כוכב גולדן סטייט, ובארקלי לא פספס הזדמנות לבקר: "קליי ודריימונד כבר לא אותם שחקנים, קורעים אותם ואין להם תשובות"

קליי תומפסון ידוע בקור הרוח שלו, שבא לידי ביטוי לא רק בסלי הקלאץ' הרבים שקלע לאורך הקריירה, אלא גם בגיליון משמעת נקי. אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) במשחק נגד פיניקס תומפסון איבד את השלווה, והורחק לראשונה בקריירה, אחרי 759 משחקים. ההרחקה שלו, אחרי עימות מילולי שהתלהט עם דווין בוקר, היה ההתחלה של ההתפרקות של הווריירס, שהובסו 134:105.

בוקר ותומפסון ניהלו טראש טוק עירני לאורך כל הערב, אבל השוטינג גארד הוותיק איבד את העשתונות וספג שתי עבירות טכניות בזו אחר זו, כשנראה שהוא מסמן לבוקר בארבע אצבעותיו - כמניין טבעות האליפות שלו. "הוא אמר, 'יש לנו ארבע אליפויות. ולכם?' הוא חזר על זה שוב ושוב", אישר בוקר.

תומפסון והסימון לבוקר

בוקר צלף 34 נקודות במשחק, ותומפסון התקשה להצר את צעדיו. מנגד, תומפסון הסתפק בשתי נקודות בלבד עם 1 מ-8 מהשדה, ועד שהוא הורחק הוא החטיא את 4 הזריקות שלקח כשבוקר היה השומר הישיר שלו. בסיום בוקר הסביר ש"אני מת על קליי תומפסון, אבל זה לא מונע מאיתנו להיות תחרותיים ולדבר טראש אחד לשני. תמיד הערצתי את המשחק שלו, את האופן שבו הוא משחק בשני צידי המגרש. וכמובן שגם הטבעות שהוא זכה בהן מדברות בעד עצמן. אבל שנינו שחקנים תחרותיים".

כך או כך, גולדן סטייט רחוקה מלהרשים בפתיחת העונה וכבר הפסידה שני משחקים מתוך ארבעה. בשלושת המשחקים האחרונים היא ספגה במצטבר 382 נקודות - עדות נוספת לבעיות בהגנה, הצד שבו בעיקר דריימונד גרין וגם קליי תומפסון אמורים להיות עוגנים.

"הקבוצה הזאת פשוט מזדקנת. וויגינס ופול נתנו להם את האליפות בעונה שעברה, והם אלה שיכריעו את העונה הזאת. עם כל כמה שאני אוהב את קליי תומפסון, הוא בירידה. הוא ודריימונד גרין כבר לא אותם שחקנים", אמר צ'ארלס בארקלי באולפן של TNT, ממנו הוא מרבה לבקר את הווריירס בשנים האחרונות. "כשאני צופה בווריירס אני חושב לעצמי, 'הגיל מתחיל לתת את האותות בכמה מהחבר'ה האלה'. היום קליי ראה את דווין בוקר קורע אותו, וידע שאין לו שום דבר לעשות בנוגע לזה. היו תקופות שקליי היה שחקן ההגנה-התקפה הכי טוב ב-NBA מבין הגארדים. הוא כבר לא. אני לא חושב שהוא גמור, אבל הוא בהחלט בירידה ובגלל זה הוא מתוסכל".

שחקן גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון מורחק. Christian Petersen, GettyImages
זה כבר לא זה? קליי אחרי ההרחקה/GettyImages, Christian Petersen

לדבריו של בארקלי, "גם דריימונד בירידה. כל המשחק שלו מבוסס על אנרגיות, ואחרי גיל 30 האנרגיות שלך יורדות שנה אחרי שנה. העומס על הכתפיים של סטף יהיה הרבה יותר גדול השנה. אם גולדן סטייט רוצה לזכות באליפות, היא פשוט חייבת שהשחקנים הצעירים שלה יתעלו על עצמם. אחרת, אין לה סיכוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully