וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה קלע 9 נקודות בניצחון וושינגטון, וקיבל את "חגורת ההגנה"

25 נקודות של קוזמה ו-20 של פורזינגיס הובילו את הוויזארדס ל-99:120 על דטרויט, הישראלי קיבל תשבוחות על ההגנה על קייד קנינגהאם והוסיף 7 ריבאונדים: "הוא עושה עבודה יותר טובה לתת למשחק לבוא אליו"

פתיחת העונה החיובית של וושינגטון נמשכת, ולאט לאט גם דני אבדיה מתחיל לצבור קרדיט וביטחון. הוויזארדס הביסו הלילה (בין שלישי לרביעי) 99:120 את דטרויט ועלו למאזן 1:3 מתחילת העונה, עם מה שככל הנראה היה המשחק הטוב ביותר של הפורוורד הישראלי מבין הארבעה.

אבדיה פתח כרגיל בחמישייה של הוויזארדס, סיים את המשחק עם 9 נקודות (3 מ-6 מהשדה, 1 מ-3 מהשלוש, 2 מ-2 מהעונשין), 7 ריבאונדים, שני אסיסטים, שתי חטיפות, חטיפה ומדד פלוס/מינוס של 12+, ובלט בהגנה הטובה שלו. גם הפעם, כמו במשחקים הקודמים בהם הוצב בהגנה על הגארדים המובילים של הקבוצה היריבה, אבדיה קיבל משימה הגנתית מאתגרת כשהוצמד לקייד קנינגהאם, הבחירה 1 בדראפט 2021, ועשה עבודה מרשימה שזיכתה אותו במחמאות הן ממאמנו ווס אנסלד ג'וניור והן ממאמן הפיסטונס דוויין קייסי.

אנסלד ג'וניור אף העניק לאבדיה את "חגורת ההגנה", שמחולקת אחרי כל ניצחון לשחקן שהצטיין בצד הקשוח יותר של המגרש. "אהבתי את הפיזיות שלו כמגן. אני מרוצה מאיפה שהוא נמצא", אמר המאמן. "הוא עושה עבודה יותר טובה לתת למשחק לבוא אליו. זה קשה יותר כשחקן חמישיה כי בעונה שעברה מהספסל ההתקפה עברה יותר דרכו אז הוא מנסה להרגיש את ההתקפה". מאמן הפיסטונס הוסיף ש"אבדיה עשה עבודה נהדרת בהגנה. קייד יצטרך להתרגל לכך ששולחים אליו את השומרים הטובים ביותר".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן דטרויט פיסטונס בויאן בוגדנוביץ'. Jess Rapfogel, GettyImages
מתחיל להבין את התפקיד החדש. אבדיה מול בוגדנוביץ', הלילה/GettyImages, Jess Rapfogel
שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, דניאל גאפורד חוסמים את שחקן דטרויט פיסטונס קייד קנינגהאם. Jess Rapfogela, GettyImages
דקות מצוינות בהגנה במחצית השנייה. אבדיה חוסם את קייד קנינגהאם/GettyImages, Jess Rapfogela

הוויזארדס שלטו במשחק מתחילתו ועד סופו. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון קל שלהם, וללא נקודות של אבדיה, שקלע את כל ה-9 שלו אחרי ההפסקה, והיה שותף מלא לבריחה של הוויזארדס ולריצה שהבטיחה את הניצחון. אבדיה שהצטיין כאמור בהגנה, רשם חסימה יפה על הרוקי ג'יידן אייבי ברבע השני, וברבע האחרון קלע שלשה חשובה שהגדילה את ההפרש ל-14, וקינח עם חסימה גדולה נוספת, הפעם על קנינגהאם, באחד המהלכים שהכריעו את המשחק סופית. אחרי החסימה הזו, ווס אנסלד ג'וניור נראה נלהב מההגנה של אבדיה, ושיבח אותו במיוחד בירידה לפסק זמן.

התקפית, הוויזארדס קיבלו ערב שקט יחסית מבראדלי ביל שסיים עם 13 נקודות ב-22 דקות, ונהנו בעיקר מיכולת טובה של קייל קוזמה (25 ו-6 ריבאונדים), קריסטאפס פורזינגיס (20 ו-7 ריבאונדים) ו-וויל בארטון (16) שבונה את עצמו כמחליף הבכיר בסגל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אבדיה קיבל אהבה גם ביציעים

בצד השני, הפיסטונס שירדו למאזן 3:1, קיבלו 25 מבויאן בוגדנוביץ' ו-19 מקנינגהאם, באחוזים בינוניים (7 מ-19 מהשדה). הוויזארדס יקוו להמשיך במומנטום גם במשחק הבא, בלילה שבין שישי לשבת מול אינדיאנה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully