וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאלטייה התמוגג מ"המשחק הכי טוב של שלישיית MNM": "זכיתי בגביע הקדוש"

מאמן פ.ס.ז' התלהב מהמופע של טריו הכוכבים, גם חכימי יודע: "אם השלישייה הזאת תמשיך ככה, נעשה דברים מדהימים". מרקיניוס היה מודאג מההגנה הפריזאית: "יכולנו להימנע משני השערים שלהם, נצטרך להמשיך לעבוד על זה"

אוהדי מכבי חיפה בפריז/וואלה! ספורט

פריז סן ז'רמן העפילה לשמינית גמר ליגת האלופות אחרי שהביסה הערב (שלישי) 2:7 את מכבי חיפה בהצגה נוספת של שלישיית הכוכבים - ליאונל מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה. הפרעוש והחלוץ הצרפתי כבשו ובישלו פעמיים כל אחד והברזילאי הוסיף שער משלו בחגיגה על הירוקים. הקבוצה מעיר האורות תנסה לשמור על המקום הראשון גם במחזור הסיום כשתתארח אצל יובנטוס ותקווה במקביל למעידה של בנפיקה מול האלופה הישראלית.

קפטן הפריזאים היה מאושר בסיום, אך הביע דאגה מהיכולת ההגנתית של קבוצתו: "זה היה ערב נחמד מאוד, משחק טוב וחשוב. כשאנחנו משחקים ביחד, בצורה פשוטה, זה הכי יפה לצפייה. כבלם, אני חושב שיכולנו להימנע משני השערים שספגנו ממכבי חיפה. נצטרך להמשיך לעבוד על זה לקראת הדברים הגדולים הבאים. אני מרגיש שאנחנו עוד צריכים לעבוד על מערך שלושת הבלמים, אולי יום אחד ארבעה בהגנה יעבוד טוב יותר ולא נספוג".

המגן המרוקני אשרף חכימי אמר בקצרה: "זה היה משחק טוב שלנו, עלינו שלב והבקענו המון שערים - עם השלישייה הקדמית שלנו תמשיך לשחק ככה, נוכל לעשות דברים מדהימים. אנחנו שמחים ששלושתם הבקיעו".

המאמן המנצח כריסטוף גאלטייה היה מאושר ואמר :"שיחקנו במערך של 4-3-3 והמשמעות היא שהשלישייה יכולה להיות ביחד למעלה, הם זכו לחופש פעולה בזכות העבודה של הקישור וזה עבד. זו הייתה הופעה נהדרת שלנו ולראות שחקנים ברמה הזו עוזרים אחד לשני ומשחקים בצורה כזו זה דבר שיפה לראות, זו פריבילגיה להיות עם שחקנים כאלה בסגל".

גאלטייה התמוגג מההצגה של השלושה, ואמר "לאמן אותם זה לזכות בגביע הקדוש של המאמנים. לראות אותם מתאמנים, לחוות מקרוב את מה שהם עושים על המגרש, זה פשוט יוצא דופן. היום הם באו לידי ביטוי בצורה מושלמת, והיה נפלא לראות את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

משחקי מחזור הסיום בבית ח' (2.11):

יובנטוס - פריז סן ז'רמן (22:00)
מכבי חיפה - בנפיקה (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully