וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אי אפשר לעצור קבוצה כזו, בכל מקרה היינו חוטפים"

מאמן מכבי חיפה על ה-7:2 בפריז: "שיחקנו נגד השחקנים הכי טובים בעולם שבאו כדי לדרוס. בדקות שחשבנו שאפשר לחזור, נענשנו". לביא: "ניסינו לשחק ולא הצלחנו"

אוהדי מכבי חיפה בפריז/וואלה! ספורט

אוהדי מכבי חיפה שוב הצליחו להדהים את אירופה עם תצוגה מרשימה במיוחד ביציעים וגם שחקניו של ברק בכר עלו ללא פחד לדשא בפארק דה פראנס, אבל הצגה גדולה הרבה יותר נתנו ליאונל מסי, קיליאן אמבפה, ניימאר וכוכבי פריז סן ז'רמן שלא התרגשו מהצמד הנדיר של עבדולאי סק וממש רקדו על המגרש בדרך ל-2:7 מהדהד במחזור החמישי של ליגת האלופות.

אלופת צרפת הבקיעה שערים מרהיבים לרשת של ג'ון כהן חסר האונים ובסיום אמר על כך המאמן ברק בכר: "שיחקנו נגד השחקנים הכי טובים בעולם, שבאו היום כדי לדרוס. היו לנו כמה דקות שהרגשנו שאנחנו יכולים לחזור ומיד נענשנו. באנו לעשות את המקסימום. הגענו קצת פצועים ובלי עומק בסגל כמו שרצינו, היו קצת אלתורים בהרכב שעלו לנו ביוקר. ניסינו לשחק את הכדורגל שהביא אותנו עד לפה והבקענו פעמיים, בכל מקרה היינו חוטפים היום וזה לא הלך. איך סוגרים את מסי, ניימאר ואמבפה? כנראה שאי אפשר, בטח לא ביום כזה. נתאושש ונתחיל להתכונן ליום שבת".

אוהדי פריז סן ז'רמן מניפים דגלי פלסטין נגד מכבי חיפה. רויטרס
הדגלים ביציע. ברק בכר נמנע מלהתייחס/רויטרס

בכר סירב להתייחס לכך שהקבוצה עדיין נותרה עם סיכוי לסיים במקום השלישי והוסיף: "לא שמתי לב (לדגלי פלסטין ביציעי פריז סן ז'רמן), אבל כן לקהל שלנו ששמעו אותו יותר מאשר את הקהל הביתי. האוהדים נתנו הצגה גדולה וחבל שזו התוצאה, אבל הקהל מעריך אותנו".

לאחר מכן הקפטן נטע לביא הודה: "האיכות הכריעה. לא חשבנו לרגע לשחק אחרת וידענו שאם נשחק את המשחק שלנו יכול להיות שדברים יסתיימו בצורה פחות טובה. אנחנו עם הפנים קדימה, זה לא פשוט אבל אין מה לעשות. כל שחקני פ.ס.ז' התעלו היום, אנחנו ניסינו לשחק ולא הצלחנו. אנחנו מודעים לפערי הרמות. מה היינו צריכים לעשות אחרת? לקוות שהם לא יהיו במשחק כל כך טוב".

לביא נשאל אם הוא וחבריו חשו בהתנהגות עוינת מהיציעים והשיב: "אני לא שמעתי משהו מהקהל שלהם. הקהל שלנו נתן תצוגה, היו כמעט 7,000 איש שלנו וזה לא מובן מאליו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אוהדי מכבי חיפה בפריז. GEOFFROY VAN DER HASSELT, GettyImages
הם נתנו הצגה. אוהדי מכבי חיפה בפריז/GettyImages, GEOFFROY VAN DER HASSELT

עבדולאי סק, בלם הירוקים שזכה לעלות בהרכב וגם הבקיע צמד נדיר במעמד כה מיוחד, נראה מחויך בסיום: "זה דבר עצום להבקיע שני שערים במשחק כזה, אף אחד לא האמין שאבקיע צמד. זה מטורף לשמור על שחקנים כאלה, ניסינו ולא הצלחנו ואין מה לעשות. אנחנו מאמינים בעצמנו לקראת המשחק נגד בנפיקה".

צ'ארון שרי הודה: "אנחנו לא מוכנים עדיין לפגוש קבוצה ברמה הזו. לא היינו חדים מספיק ופגשנו את השחקנים הכי טובים בעולם. אנחנו עדיין יכולים להשיג את הכרטיס לליגה האירופית ואנחנו ניתן את הכל כדי שזה יקרה".

גם הבלם דילן בטובינסיקה פרגן לקהל הירוק ואמר: "איתם בבית מול בנפיקה, אנחנו יכולים לעמוד במשימה ולסיים במקום השלישי בבית. זה דבר חיובי שהצלחנו להבקיע פעמיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully