וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצוותים הבכירים של ישראל עלו לבית הזהב באליפות העולם בשייט

גיל כהן ונועם חומרי טיפסו למקום השמיני הכללי לאחר יום השיוטים השני בתחרות מפרשיות 470 בשדות ים ונשארו במאבק על מדליה, גם ניתאי חסון ונועה לסרי שבמקום ה-16

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

אליפות העולם בשייט מפרשיות 470 נכנסה היום (שלישי) ליומה השני בחוף שדות ים. שישים צוותים מכ-20 מדינות יצאו לים כדי להתחרות על הזכות להעפיל לבית הזהב ולהמשיך להיאבק על המדליה, משימה בה עמדו הצוותים הישראלים הבכירים.

גשם קל ירד בבוקר בזמן שנערך הטקס היומי לחלוקת חולצות המובילים, כאשר הצמד הגרמני של לואיז וואנזר ופיליפ אוטנרייט קיבל את הגופיה הצהובה המסמלת כי הם מובילים בתחרות. עם יציאת הצוותים לים הפציעה השמש, אך הרוח נותרה פרועה, עם משבים משתנים שחייבו את הצוותים לפעול על פי אינטואיציה ומנעו כמעט לחלוטין יציבות בתוצאות.

השייטים גיל כהן, נועם חומרי. עמית שיסל, אתר רשמי
יום מוצלח. כהן וחומרי/אתר רשמי, עמית שיסל

שני הצוותים הישראלים המובילים בתחרות הצליחו לשפר את מיקומם, כאשר גיל כהן ונועם חומרי ביצעו שיוט ראשון בינוני, אותו סיימו במקום ה-19, אך בשיוט השני של היום שוב הצטיינו וסיימו במקום השני. הצמד ממוקם כעת במקום השמיני הכללי עם 22 נקודות לחובתם. הצוות של ניתאי חסון ונועה לסרי, שפתח אתמול את התחרות חלש, ביצע שני שיוטים טובים בהם סיים במקומות 5 ו-10. חסון ולסרי ממוקמים כעט במקום ה-16 וינסו לצמצם את הפער מהמובילים על מנת להכנס לשיוט המדליות של האליפות שיתקיים ביום שבת.

שאר הצוותים הישראלים בתחרות סבלו מיום שיוטים חלש ולא הצליחו להכנס לבית הזהב של האליפות. הקרובים ביותר היו אביב אסרף ונינה אמיר, אבל אחרי שפתחו בסערה את יום השיוטים הראשון נחלשו עם שני שיוטים במקומות 25 ו-22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully